فراتر از خبر

هتریک مهدی طارمی / هیس به منتقد جنجالی

تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ پرتغال با درخشش خیره کننده مهدی طارمی برابر پورتیموننزه با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به پیروزی رسید. طارمی با گلزنی در این بازی پاسخ منتقد جنجالی اش را داد.

مهاجم ایرانی که در هفته های اخیر مورد انتقادات رقبا قرار گرفته است، در این بازی جواب همه انتقادات را داد و با یک پاس گل و 3 گلی به ثمر رساند، مرد اول تیمش در این بازی بود.

طارمی که اخیراً با مطلب انتقادی و جنجالی منتشر شده روی سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون مواجه شده بود با عملکردش در این مسابقه پاسخ محکمی به باشگاه رقیب داد. البته او بعد از گل اول خود و برای شادی، با کنایه دستش را روی بینی خود گذاشت و منتقدان و رقیبان را به سکوت دعوت کرد.

در تیم پورتیموننزه هم پیام نیازمند درون دروازه قرار داشت و بر خلاف هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی جا گرفت. با این حال نیازمند مقابل خط حمله قدرتمند پورتو تسلیم شد و کاری از پیش نبرد.

پورتو با این برد ٨۲ امتیازی شد تا ضمن تثبیت صدرنشینی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود./مهر

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد.

در شهریور ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به باشگاه فوتبال پورتو پیوسته‌است.

طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط سایت اتحادیه فوتبال اروپا، گل مهدی طارمی به چلسی به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱ انتخاب شد. در این نظرسنجی از هواداران فوتبال اروپا خواسته شده بود تا از بین ده گل، بهترین را انتخاب کنند. حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده و گل طارمی با کسب بیش از ۷۵۰ هزار رای اول شد.

روابط عاشقانه

در آبان 1396 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما تایید نشد تا اینکه چند روز بعد عکس دونفره و آتیله ای این دو مشخص کرد با هم در ارتباط هستند. نهایتا این دوستی و رفت و آمدها به نتیجه نرسید و این زوج از هم جدا شدند.

بتازگی عکس از این بازیکن پورتو و دختری بنام سوگند در کنار هم منتشر شده و در خارج از کشور هم چندباری باهم دیده شده اند. مهدی طارمی با تایید رابطه عاشقانه خود اعلام کرده بزودی ازدواج خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا