فراتر از خبر

معرفی هنرمندان متولد یلدا

شب یلدا یک از خاطره انگیزترین شب های سال می باشد ، حال اگر تولدتان نیز در این شب زیبا باشد خاطرات به جا مانده از این شب دو چندان خواهد شد ، معرفی افراد معروف متولد شب یلدا  موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

معرفی هنرمندان متولد یلدا

به گزارش بورس فردا فردی که در شب یلدا به دنیا می آید ویژگی های خاصی دارد. او نه کاملا شبیه آذر ماهی هاست و نه تمامی خصوصیات یک دی ماهی را دارد؛ از یک متولد شب یلدا انتظار می رود مرتب و منظم باشد. شاید این خصوصیت در خانمی که در این شب بدنیا آمده بارزتر باشد.

متولد آخرین شب پاییز به خانواده اش وفادار است و در شرایطی اولویت اول او اعضای خانوده اش هستند. این فرد بدون اعتراضی بار و مشکلات خانواده اش را بر دوش می کشد و طاقت دیدن مشکلات آنها را ندارد.

چندان عجیب نیست که متولد شب یلدا را در سالن های زیبایی و مراکز مراقبت پوست و مو ببینید چون او به طرز باور نکردنی به سر و وضعش می رسد. ممکن است این فرد وضعیت اقتصادی متوسطی داشته باشد اما چنان به تیپش می رسد که تصور می کنید در یک خانواده ثروتمند متولد شده و از لحاظ مالی مشکلی ندارد. یک یلدایی اگر بتواند احساساتش را بخوبی مدیریت کند، در زندگی خانوادگی و اجتماعی موفق می شود و افراد زیادی را به سمت خودش جذب می کند.

متولد یلدا فردی سر زنده و اجتماعی است که دلش می خواهد هر از چند گاهی مانند شب یلدا تمام اقوام و فامیل را به خانه اش دعوت کند چون از مهمان نوازی لذت می برد و با گشاده رویی از آنها پذیرایی می کند؛ بنابراین اگر در میان اطرافیان خود یک فرد متولد یلدا دارید دیگر غصه ای ندارید! می توانید شب یلدا را مهمان ایشان باشید و از این شب لذت ببرید!…
ماری کوری را یادتان هست؟ همسرش پیر کوری را چطور؟ رادیوم را دقیقا در همین شب کشف کردند! احتمالا عالم علم و فناوری باید خودش را مدیون شب یلدا بداند!

به عالم سیاست برویم؛ ژنرال دوگل! همان که از بچگی اسمش را زیاد شنیدیم و در مثل ها هم از آن استفاده کردیم؛ او شب یلدا به ریاست جمهوری فرانسه و ژوزف استالین، رهبر و سیاست مدار کمونیست شوروی در همین شب بدنیا آمد.

جالب تر از همه اینها، هیتلر درست شب یلدا شخصا فرماندهی کل نیروهای مسلح آلمان را به عهده گرفت.

احتمالا میپرسید به غیر از استالین دیگر چه کسی در شب یلدا بدنیا آمده است؛ کلکسیونی از بازیگران را داریم؛ از جین فوندای مشهور امریکایی گرفته تا گوویندای هندی!

در بین دیگر افراد مشهور ایرانی و خارجی نیز می توان به این چهره ها اشاره کرد:

هنرمندان زاده یلدا

ایمان صفا – بازیگر ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲

رسول نویدکیا – بازیکن فوتبال ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲

رضا نوروزی – بازیکن فوتبال ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۱

حسین صفا – شاعر و ترانه‌سرای ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۹

وحید شمسایی – بازیکن فوتسال ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۵

لاله اسکندری – بازیگر ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴

حمیده خیرآبادی – بازیگر ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۰۳

ابوالقاسم تفضلی – حقوقدان ایرانی – متولد ۳۰ آذر ۱۳۰۰

امانوئل مکرون – رئیس جمهور فرانسه – متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۷۷

میخائیل ساکاشویلی – سیاستمدار گرجی اوکراینی – متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۶۷

ساموئل جکسون – بازیگر آمریکایی – متولد ۲۱ دسامبر ۱۹۴۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا