فراتر از خبر

لباس خیره‌کننده جنیفر لوپز از جنس کریستال و نقره!

لباس عروس جنیفر لوپز در فیلم جدیدش به نام Marry Me حدود ۴۳ کیلو گرم وزن داشته است! کارولین دانکن طراح این لباس در مصاحبه با ورایتی گفته این لباس از ۹ لایه پارچه تافته ابریشمی، موی اسب و پارچه های توری تشکیل شده بوده و علاوه بر این کریستال ها، توری دوزی و نقره دوزی آن باعث شده بوده تا این لباس بسیار سنگین شود و وزنش به ۴۳ کیلوگرم برسد. او گفته برای حمل این لباس به ۵ نفر نیاز بوده و برای اینکه جنیفر این لباس را بپوشد یا در بیاورد نیاز به یک گروه همراه بوده است .

marrymeilfilm

بیوگرافی جنیفر لوپز

خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا براساس شخصیتی با همین نام تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلاب شد.

او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به عنوان یک ستاره سینما مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس شروع کرد.

درباره فیلم Marry Me

” با من ازدواج کن” یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی kat coiro با فیلمنامه‌ای از جان راجرز، تامی ساگر و هارپر دیل است که براساس رمان مصوری به همین نام اثر Bobby Crosby نوشته شده است.

دراین فیلم بازیگرانی چون جنیفر لوپز، اوتکارش آمبودکار، اوون ویلسون، سارا سیلورمن، جان بردلی، میشل بوتو، کلویی کلمن و مالوما خواننده کلمبیایی به هنرنمایی پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) توسط یونیورسال پیکچرز اکران شود. این فیلم دقیقا در همان روز از شبکه استریم Peacock نیز منتشر خواهد شد.

“با من ازدواج کن” یک داستان عاشقانه مدرن است که بر پایه شهرت، ازدواج، عشق و همچنین رسانه‌های اجتماعی نوشته شده است. عاشقانه‌ای متفاوت که داستان دو شخص را دنبال می‌کند که برخلاف دنیایی که براساس لایک‌ها و فالوور است، به دنبال چیزی واقعی می‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا