فراتر از خبر

تاثیر درگاه پرداخت در افزایش فروش مارکت پلیس ها

تمامی صاحبان کسب‌وکارها که به‌صورت اینترنتی نیز در حال عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به سایر افراد هستند، بدون شک واژه‌ای به نام درگاه پرداخت اینترنتی را شنیده‌اند. درگاه بانک یا درگاه‌ پرداخت به عبارت ساده‌تر به درگاهی با جدیدترین فناوری‌ها گفته می‌شود که به صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی  این امکان را می‌دهد که تمامی تراکنش‌های آنلاین را در ایمن‌ترین حالت ممکن پردازش کنند. اگر در راستای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتیمشغول به فعالیت هستید یا در این راه کسب‌وکارتان نوپاست، پیشنهاد می کنیم در این محتوا با ما همراه باشید تا با درگاه پرداخت و تاثیر آن در کسب و کارهای آنلاین مانند مارکت پلیس ها و فروشگاه های اینترنتی  آشنا شوید.

درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

درگاه پرداخت یا درگاه بانک، صفحه‌ای در وب است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت خرید آنلاین، مستقیما به درگاه بانکی دسترسی پیدا کرده و با وارد کردن اطلاعات بانکی خود، به پرداخت صورت حساب خرید خود بپردازند. درگاه پرداخت اینترنتی از نخستین نسخه طراحی شده به‌طور مداوم در حال تغییر و به‌روزرسانی است که در طی این تغییرات توانسته‌ است بستری کاملا ایمن و گسترده را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در این روش از پرداخت، شما در ابتدا وارد صفحه‌ای خواهید شد که اطلاعاتی از قبیل موارد ذکر شده در زیر را از شما می‌خواهد:

  •   شماره کارت
  • رمز پویا یا رمز دوم کارت
  •    تاریخ انقضا کارت
  •    کد cvv2 کارت

با پر کردن این فرم و اطلاعات، شما می‌توانید نسبت به پرداخت هزینه خرید یا محصول خود اقدام کنید. هم‌چنین در صورتی که صاحب کسب‌وکار آنلاین هستید، می‌توانید با طراحی درگاه بانکی و افزودن آن به صفحه وب‌سایت فروش محصولات خود، امکان پرداخت هزینه محصولات یا خدمات قابل عرضه در سایت را برای مشتریان خود فراهم کنید. تا به این جا به این سوال که درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟ پاسخ داده ایم. در ادامه به مزایای درگاه پرداخت می پردازیم.

مزایای استفاده از درگاه بانکی

اگر فروشگاه اینترنتی یا مارکت پلیس دارید یا درحال راه‌اندازی آن هستید، بدون شک استفاده از درگاه بانکی و راه‌اندازی آن برای شما حائز اهمیت خواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود این بخش از مطلب را مطالعه کرده و با مزایای درگاه پرداخت بانکی آشنا شوید.

  •   اخذ مجوز و ارائه درگاه پرداخت اینترنتی موجب افزایش اعتبار کسب‌وکار شما خواهد شد.
  •  کاربران بدون اتلاف وقت به‌صورت مستقیم به درگاه‌بانکی متصل شده و اقدامات لازم را در راستای پرداخت هزینه خرید محصول یا خدمات شما انجام خواهند داد.
  • مبالغ واریز شده از سوی مشتریان حین خرید، در سریع ترین زمان ممکن به حساب شما واریز می‌شود.
  • برای تمامی تراکنش ها در راستای پرداخت با درگاه بانکی هیچ کارمزدی از حساب کاربران یا صاحب حساب کسر نخواهد شد.
  • تمامی تراکنش‌های انجام شده به‌صورت روزانه تکمیل خواهند شد.

مزیت‌های درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه‌های اینترنتی

استفاده از درگاه بانکی و اعمال آن در وب‌سایت فرشگاهی خود، بنابر دلایلی مانند محدودیت های کمتر در سقف میزان انتقال وجه نسبت به روش کارت به کارت کردن، سهولت پرداخت نهایی و غیره بدون شک می‌تواند به اعتمادسازی، جذب مشتریان و در نهایت به افزایش میزان فروش شما کمک کند. در ادامه این بخش بیشتر به مزیت‌های استفاده از درگاه بانکی در فروشگاه اینترنتی اشاره خواهد شد.

 افزایش امنیت و سهولت در انجام تراکنش‌ها

استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی در فروشگاه‌های آنلاین باعث می‌شود تا مشتریان شما حین خرید، مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش خرید را که واریز هزینه‌ است، به راحتی و بدون بروز هرگونه شبهه و شکی پشت سر بگذارند. چراکه این درگاه بانکی این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که فروشگاه شما کاملا مطمئن بوده و تمامی مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت را کسب کرده‌است. لازم به ذکر است که در این روش از پرداخت، مشتری بدون اتلاف وقت در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند تمامی مراحل خرید و واریز هزینه را پشت‌ سر بگذارد.

امکان مدیریت مالی تمامی تراکنش‌ها به‌صورت روزانه

با اعمال درگاه بانک در فروشگاه اینترنتی خود، این شرایط را برای خود فراهم خواهید کرد که در هر لحظه و مکانی امکان و اجازه بررسی تبادلات مالی خود را داشته‌باشید. این مزیت باعث می‌شود تا شما بتوانید میزان فروش خود را آنالیز کرده و به بررسی نقاط قوت و ضعف خود بپردازید.

مارکت پلیس چیست؟

در راستای استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین، به احتمال زیاد واژه‌ای به نام مارکت پلیس را خواهید شنید. لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی، شبکه‌های اجتماعی متنوع و مختلفی با کاربردهای مختلف یا مشابه پا به عرصه تولید گذاشته و در اختیار کاربران در سرتاسر جهان قرار گرفتند. در این شبکه‌ها درصد بیشتری از صاحبان کسب‌وکارها، اقدام به راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی کرده و به فروش آنلاین پرداختند. در این راستا، وجود بستری و ابزاری مناسب و مورد اطمینان از مهم‌ترین مولفه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین به شمار می‌رود. این ابزارها در حالت کلی مارکت پلیس نام دارند. در مارکت پلیس‌ها الگویی وجود دارد که شما می‌توانید با درج میزان کیفیت، نوع و قیمت محصولات خود، به رقابت با رقبای خود پرداخته و کسب‌وکار خود را گسترش دهید. مارکت پلیس‌ها صرفا عنوان ناظر را نداشته و بستری ایمن را برای عرضه‌کنندگان کالاها یا صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌کنند که بتوانند اقدامات لازم را برای فروش محصولات خود انجام دهند.

زرین پال

بررسی مزایای مارکت پلیس‌ها برای فروشندگان اینترنتی

‌مارکت‌ پلیس‌ها در راستای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، مزایایی همچون موارد ذکر شده در زیر را برای فروشندگان و صاحبان کسب‌و‌کارهای آنلاین به دنبال دارند:

  •  سهولت در راستای فروش محصولات یا ارائه خدمات
  •  تسریع در زمان فروش محصولات یا ارائه خدمات
  •   افزایش میزان سود به دنبال میزان فروش بیشتر
  • دسترسی افراد از سایر نقاط کشور به مجموعه فروشگاه اینترنتی شما و اقدام برای خرید
  •  کاهش میزان هزینه‌های ناشی از بازاریابی در راستای افزایش فروش و اعتمادسازی

بررسی مزایای مارکت پلیس‌ها برای مشتریان

درگاه بانک و به دنبال آن مارکت پلیس‌ها علاوه بر آن‌که برای فروشندگان مزایای بسیاری دارد، مزیت‌هایی نیز برای مشتریان دارد که به شرح زیر هستند:

  •    میسر شدن خرید کالا به صورت اینترنتی و از منزل
  •     انتخاب محصول مورد نیاز خود بدون اتلاف وقت
  • امکان انتخاب محصول مورد نیاز خود در میان مدل‌های متنوع از محصولات مشابه
  •   اقدام به خریدی آسان و ارزان
  •  شناخت و بررسی تمام محصولات متنوع و مشابه در برندهای مختلف
  •   برخورداری از امکان مقایسه قیمت و کیفیت
  •  انجام خریدی به‌صرفه، مورد اطمینان و باکیفیت

زرین پال مناسب‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی برای یک مارکت پلیس

زرین پال یکی از ازمعتبرترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی به‌شمار می‌رود که از جمله خدمات و ویژگی‌های آن برای مارکت پلیس‌ها به شرح زیر است:

  • امن بودن

بدون شک باید در مارکت پلیس ها از نام مورد اعتمادی برای درگاه پرداخت استفاده شود که کاربران آن را بشناسند و به راحتی روی آن کلیک کنند، زرین پال با بیش از 12 سال سابقه در ارایه خدمات درگاه پرداخت، نامی شناخته شده در بین خریداران است.

  •  ارائه درگاه پرداخت اینترنتی بدون قطعی

استفاده از سرویس مسیردهی هوشمند زرین پال به معنای وصل شدن همزمان به چندین درگاه بانکی است. زرین پال با استفاده از این سرویس به صورت لحظه‌ای تمام درگاه های بانکی را رصد میکند تا در صورت قطع شدن یک درگاه بانکی (مثلا پاسارگاد) ارتباط خریدار به درگاه دیگری (مثلا ملت) برقرار شده و تراکنش های ناموفق به کمترین تعداد برسد.

  • زرین لینک

در صورتی که وب سایت مارکت پلیس به هر دلیلی قادر به ارایه خدمات نباشد. لینک پرداخت زرین لینک به فروشندگان کمک میکند تا بتوانند پرداخت خود را نهایی کنند.

  •   تسهیم فردایی

با استفاده از این سرویس، صاحبان مارکت پلیس ها به راحتی می توانند از میزان موجودی قابل برداشت خود در پنل کاربری، مبالغ مورد نظر خود را به حساب شرکای تجاری یا ذی نفعان خود واریز نمایند.

  •   تسویه پیش از موعد

امکان دریافت مبلغ قابل تسویه در پنل کاربری به صورت آنی و لحظه ای برای کسب وکارهای به خصوص مارکت پلیس ها امری ضروری است که با این ویژگی زرین پال ممکن می شود.

  •   پرداخت شناسنامه‌دار

با توجه به سقف انتقال وجه 50 میلیونی درگاه پرداخت، مارکت پلیس هایی که محصولات با قیمت بالا به فروش میرسانند (مانند طلا و جواهر، موبایل و کالای دیجیتال، لوازم خانگی و غیره)، ممکن است در پرداخت نهایی با مشکلاتی مواجه شوند. این سرویس زرین‌پال امکان انتقال وجه اینترنتی مبالغ بالای 50 میلیون تومان را به راحتی فراهم می‌سازد.

  •   دریافت شماره شبا

امکان دریافت شماره شبا با استفاده از شماره حساب یکی دیگر از امکانات زرین‌پال برای افراد به جهت دسترسی آسان به اطلاعات حساب بانکی و مالی است.

کلام‌آخر

در این محتوا به بررسی ویژگی‌های درگاه پرداخت اینترنتی و مارکت پلیس‌ها پرداخته شد. ازاین‌رو اگر در صدد راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی یا مارکت پلیس هستید، بدون شک استفاده از مطالب درج‌شده در این مقاله می‌تواند راهنمایی برای شما به شمار رود. چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌های و امکانات زرین پال بهره‌مند شوید،می‌توانید به شبکه های اجتماعی زرین پال به آدرس instagram/zarinpal و یا وب سایت زرین پال(zarinpal) مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا