فراتر از خبر

علیرام نورایی به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد

به گزارش بورس فردا، علیرام نورایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان نیکان بستری شد.

توضیحات علیرام نورایی درباره شرایط حال و احوالش را در ویدئو زیر ببینید. او می گوید برایم دعا کنید زودتر خوب و مرخص شوم چون دلم برای پسرم حسابی تنگ شده است.

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای این بازیگر خوب و موفق کشورمان و همچنین تمامی بیماران.

آقا مهران غفوریان، بازیگر محبوب و بی حاشیه کشورمان که معرف حضور همه هست، تصویر علیرام نورایی در بیمارستان را استوری کرد و نوشت:

با علیرام حرف زدم

خداروشکر بهتره

خوب شو رفیق…

بیوگرافی علیرام نورایی

علیرام نورایی زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و راوی مسابقه شهروند و مافیا در ایران است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی گرگ و میش آغاز نمود.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

همچنین تا کنون در سریال‌های آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، سارق روح، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، گاندو و بعضی آرزوها بازی کرده‌است به عنوان مجری در مسابقه تلویزیونی مافیا شبکه سلامت انتخاب شده‌است.

همسر علیرام نورایی

گفته می شود همسر علیرام نورایی صبا تاجیک بوده که بازیگر نیست و هنر سینما را دوست دارد. صبا تاجیک متولد 10 دی ماه 1367 اهل تهران حوالی تجریش است و مدلینگ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا