فراتر از خبر

معرفی کامل کاراکتر ها و شخصیت های محبوب فری فایر

کاراکترهای فری فایر هم زن و هم مرد هستند. بازه سنی نوجوان، جوان و میانسال را به خود اختصاص داده اند. خیلی جالب است که این افراد در دنیای واقعی نیز حضور دارند. به دلیل محبوبیتی که در دنیای حقیقی داشتند به عنوان یکی از شخصیت های فری فایر انتخاب شده اند. در این بازی اکشن، هر شخصیت یک تاکتیک و مهارت مبارزه ای به خصوصی دارد. برخی قدرت بیشتری دارند و برخی دیگر از بعضی منظرها ضعیف تر به نظر می رسند. ظاهر و سلاح جنگی تا حدودی با هم فرق می کند. به طور کلی، هر گزینه ای صاحب امتیازات منحصر به فرد و ویژگی های مخصوصی می باشد.

انتخاب کاراکترهای فری فایر

طراحان بازی گارنا فری فایر برای بازی خود تعداد زیادی شخصیت برگرفته از دنیای واقعی طراحی کرده اند. تفاوت در جنسیت، سن، لباس و سبک مبارزه ای آن ها، جهت پوشش سلایق گوناگون است. بازیکن ها باید یک کاراکتر را به عنوان شخصیت خود در بازی برگزینند.البته دست یابی به همه ی کاراکتر ها مستلزم داشتن جم فری فایر می باشد که این امر در سایت جمینجا فراهم شده است. گذشته از تمام عوامل گفته شده، بایستی با ویژگی های آن ها تا حدودی آشنا باشند. در این صورت می توانند تسلط بیشتری بر بازی داشته باشند. انتخاب کاراکترهای فری فایر نیازمند داشتن اطلاعاتی از هر کدام می باشد. این که امتیاز ویژه آن ها چیست و به چه شکلی در میدان نبرد به مبارزه می پردازند. در ادامه این مطلب، به معرفی تعدادی از این شخصیت ها می پردازیم. ویژگی خاص مربوط به هر کدام بیان می شود. برای شناخت کافی جهت برگزیدن یک مورد، این اطلاعات سودمند خواهد بود.

کاراکترهای سرعتی فری فایر

برخی از کاراکترهای فری فایر امتیازاتی مرتبط با سرعت دارند. یعنی به نحوی در میدان نبرد، سرعت حرکات و عملکرد آن ها بیشتر می شود. میزان افزایش سرعت در بین آن ها دارای تفاوت می باشد. سرعت، در بهبود عملکرد بازیکن می تواند بسیار موثر باشد. با داشتن سرعت بالاتر نسبت به دشمن می توانید مبارزه ای موفق تر داشته باشید. حتی راحت تر می توانید از دست رقیب خود فرار کنید. ضمن این که در زمان صرفه جویی می نمایید. بنابراین یک امتیاز منحصر به فرد محسوب می شود. کاراکترهای سرعتی فری فایر شامل موارد زیر می باشند:

1.    میشا ( Misha )

میشا دختری راننده با توانمندی زیادی در استفاده از ماشین می باشد. این شخصیت ماشین سوار با سرعت بالایی رانندگی می کند. با این توانمندی به راحتی می تواند در تعقیب و گریز شرکت نماید. در عملیات های تیمی بسیار کمک کننده خواهد بود.

2.    جوزف (Joseph )

یکی دیگر از کاراکترهای موفق و برتر فری فایر جوزف می باشد. این شخصیت به محض آسیب دیدن، حرکات سرعتی و سریع انجام می دهد. افزایش سرعت در حرکات او یک تاکتیک دفاعی از خود محسوب می شود. در واقع با این کار قصد دارد تا از آسیب های بیشتر خود ممانعت نماید. بنابراین  می تواند به رقیب مهاجم خود بیشتر ضربه بزند. امتیاز مثبتی که در مواقع خطر بروز پیدا کرده و فرد را از میدان خطر نجات می دهد.

کاراکترهای افزاینده  HP فری فایر

برخی از شخصیت های فری فایر می توانند بر میزان خون خود بیفزایند. خون یا HP برای ادامه بازی شخص، بسیار حیاتی و مورد نیاز است. با اتمام آن، بازیکن خود به خود از بین می رود و شکست می خورد. اما در این بازی، برخی از افراد یک سری امتیازات مثبت مانند HP اضافه دریافت می کند. بیاید با مواردی که صاحب این امتیاز ویژه هستند، آشنا بشویم.

1.    اسکایلر ( Skyler )

اگر بخواهیم یکی دیگر از شخصیت های قدرتمند و شاخص فری فایر را نام ببریم، اسکایلر همان است. شخصیتی که قادر به دریافت خون بیشتری در مقایسه با سایرین است. اما چگونه و در چه زمانی می تواند این امتیاز را دریافت نماید؟ این فرد بازیکنی تهاجمی بوده که در مبارزه حرف های بسیاری برای گفتن دارد. برای دریافت خون، ابتدا موجی با قطر 5 متر ایجاد می نماید. این موج را به سمت یخ ها هدایت می کند. با نابودی هر یخ، مقداری HP به HP او افزوده می شود.

2.    ای 124 ( A124 )

آیا یکی از کاراکترهای زن قوی در بازی فری فایر را می شناسید؟ ای 124 زنی مهاجم با قابلیت های نظامی موثری می باشد. او انسان نیست بلکه یک ربات شبیه سازی شده است که دو شخصیتی می باشد. بخشی از وجود او مانند دختر بچه ای 18 ساله رفتار می کند. بخشی دیگر در نقش یک مهاجم بسیار قوی عمل  می نماید. او قادر است EP خود را به HP تبدیل نماید. با این کار سطح خون او افزایش پیدا می کند.

3.    نوتورا ( Notora )

نوتورا یک شخصیت موتورسوار در بازی می باشد. استفاده از وسیله نقلیه ای هم چون موتور می تواند در مبارزه او علیه رقبایش خیلی موثر باشد. اما این آن ویژگی منحصر به فرد نیست. وقتی روی موتور سوار می شود بر میزان خون او افزوده می شود. او حتی این امتیاز را به دوستان و هم تیمی هایش نیز می دهد. کافیست یکی از آن ها همراه او سوار بر موتور شود. ادامه بازی با انرژی بیشتر و قدرت افزون تری صورت می گیرد.

نوتورا

4.    الیویا (  Olivia )

یکی از کاراکترهای زن فری فایر الیویا می باشد. زنی سفید پوست که پرستار می باشد. این شخصیت عضوی کارآمد درگروه های تیمی شما خواهد داشت. برای نجات هم تیمی های خود از مرگ، امتیازی ویژه دارد. وقتی یکی از یارانش زخمی شده و روی زمین می افتد. به سمت او رفته و اقدام به بلند کردن او می نماید. در این حین سبب افزایش خون او می شود. در واقع، در زمان بلند کردن او مقدار خون بیشتری نسبت به سایر افراد به او می بخشد.

5.    یوتا ( Yota )

یوتا جنگجویی مبارز بوده که به ازای کشتن دشمن امتیاز می گیرد. این امتیاز مثبت بوده و در جهت افزایش خون، خود را نشان می دهد. البته در صورتی این امتیاز ارزشمند را می گیرد که با شاتگان یا SMG دشمن را نابود کند. بنابراین این شرط مهم برای دست یابی به خون بیشتر لازم می باشد. پس این گروه از سلاح ها برای این بازیکن ارزشمند تر تلقی می شود.

کاراکترهای دفاعی فری فایر

در مبارزات فری فایر، دفاع و تاکتیک های دفاعی می تواند بسیار سودمند باشد. تاکتیک های دفاعی ضمن نجات فرد از چنگال دشمن، به مبارزه علیه او نیز  کمک می نماید. برخی از شخصیت های حاضر در این بازی دارای امتیازات ویژه ای هستند. این امتیازات، آن ها را در دفاع قدرتمند نموده است. در این جا، تعدادی از این موارد کارآمد در تاکتیک های دفاعی معرفی می شود.

اندرو ( Andrew )

اندرو یک کاراکتر پلیس در بازی فری فایر می باشد. قدرت خاص و چندان متفاوتی نسبت به سایر موارد ندارد. جز این که می تواند بر دوام و مقاومت جلیقه ضد گلوله خود اندکی بیفزاید. این دوام بیشتر باعث می شود تا به میزان کم تری نیز دچار آسیب بشود. یک تاکتیک دفاعی بوده که مانع از آسیب رسانی جسمانی او خواهد شد.

استفی ( Steffie )

استفی یکی دیگر از کاراکترهای زن فری فایر می باشد. فردی با روحیه هنرمندانه که نقاشی ماهر و برجسته می باشد. او یک تاکتیک دفاعی خاص دارد. در هنگام انفجار و شلیک گلوله به سرعت حلقه ای در اطراف خود ایجاد می کند. این حلقه، از تاثیر انفجار و گلوله بر بدن او ممانعت می نماید. بنابراین آسیب های جسمی کم تری متوجه او در میدان نبرد می شود.

هایاتو ( Hayato )

هایاتو یکی از شخصیت های برجسته و قوی فری فایر است. مردی سفید پوست بوده که امتیازات دفاعی خاصی دارد. این شخص هم زمان با از دست دادن خون، جلیقه مقاوم تری برای خود می سازد. خیلی جالب است که با از دست رفتن 10 درصد از خون او، ضد گلوله اش 7.5 درصد رشد می کند. به عبارتی دیگر دوام و مقاومت آن بیشتر می شود. بنابراین این پوشش محافظتی، از او در مقابل آسیب محافظت می نماید.

ووکانگ ( Wukong )

ووکانگ کاراکتری دفاعی بوده که در میدان نبرد فری فایر قدرت دفاعی خاصی دارد. یکی از افرادی است که در مخفی شدن و استتار بسیار کارآمد می باشد. در بین بوته ها به خوبی پنهان می شود و دشمن نمی تواند او را ببیند.  این خصلت دفاعی می تواند در غافلگیر نمودن دشمن مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این امتیاز، یک خصلت دفاعی خاص دیگری نیز دارد. وقتی دشمن به سمت او نشانه گیری می کند قادر به برداشتن نشانه گیری دشمن از روی خود است.  بنابراین در جهت دفاع و حفاظت از خود بسیار مطلوب عمل می نماید.

فورد (Ford )

فورد یکی از افراد قوی در این بازی هیجانی می باشد. فورد کاراکتری سیاه پوست بوده که امتیازی بسیار منحصر به فرد دارد. این امتیاز در دفاع از او و حفاظت از جانش موثر می باشد. به طور معمول در خارج از منطقه امن بازیکنان متحمل آسیب های زیادی می شوند. اما فورد در پشت سیزون و خارج از محدوده امن، دچار آسیب های بسیار ناچیزی می شود. توانمندی خاصی که در مواقع ضروری به او کمک خواهد نمود.

شانی ( Shani )

شانی کاراکتری با قدرت دفاعی منحصر به فردی می باشد. جلیقه ضد گلوله یک پوشش محافظتی محسوب می شود. به طور حتم این پوشش ها دارای مقاومت های متفاوتی می باشند. اگر شانی یک دشمن خود را بکشد، جلیقه اش کمی ارتقا پیدا کرده و مقاوم تر می شود. با کشتن های متوالی، پی در پی مقاومت جلیقه بیشتر می شود.

کاراکترهای فری فایر با امتیازات تجهیزاتی

کاراکترهای فری فایر همگی در جهت مبارزه و از بین بردن دشمنان خود در این بازی حضور دارند. یک سری از کاراکترها امتیازاتی دارند که جنگاوری آن ها را بیشتر می کند. در حقیقت این امتیازات در مبارزه آن ها علیه دشمن بیشتر تاثیر دارد. تجهیزات مبارزه ای آن ها قدرت خارق العاده تری دارد. در هنگام مبارزه با دشمن، این خصایص می تواندکمک وافری  به بازیکن نماید.

لارا ( Laura )

لارا زنی جنگنده بوده که یکی از تک تیراندازان گارنا فری فایر می باشد. این شخصیت می تواند بسیار دقیق دشمن خود را نشانه گیری نماید. افزایش دقت در نشانه گیری، از او تک تیراندازی ماهر و خاص ساخته است. در میدان نبرد با کمک این امتیاز تجهیزاتی، می تواند بهینه و کارآمد عمل نماید.

رافائل ( Rafael )

رافائل یک قاتل خطرناک و شخصیتی مرگ بار در بازی فری فایر می باشد. او قادر است با هر نوع سلاحی به خوبی کار کرده و عملکرد مطلوبی داشته باشد. رافائل یک نمونه از تجهیزات حرفه ای را داراست. می تواند در مدت محدودی یک صدا خفه کن روی اسلحه خود نصب نماید. با تجهیز نمودن سلاح با این وسیله، مدت زمان محدودی تفنگ بدون صدا عمل می کند. شلیک هایی بدون صدا، که در مبارزه و دفاع از بازیکن موثر هستند. می تواند دشمن را بدون لو رفتن محل خود از بین ببرد. دیرتر شناسایی شده و به سهولت دشمنان خود را نابود می نماید.

نیکیتا ( Nikita )

نیکیتا شخصیتی از بازی می باشد که در تعویض سریح خشاب حرفه ای می باشد. در واقع او برای عوض نمودن سرعتی خشاب اسلحه SMG خود توانمند شده است. این سرعت در تعویض خشاب می تواند در مواقع خطرناک به او کمک نماید. به خصوص وقتی با دشمن رودروست و مهمات او تمام شده است.

پالوما ( Paloma )

پالوما یکی دیگر از کاراکترهای فری فایر با امتیازاتی از نوع تجهیزات می باشد. تجهیزات و مهمات در میدان نبرد کلیدی هستند. این فرد قادر است تا خشاب ها را به حالت ذخیره برای خود نگه دارد. ذخیره نمودن خشاب هایی از نمونه AR برای میدان نبرد، ارزشمند تلقی می شود.

کاراکترهای بهبود دهنده فری فایر

برخی از کاراکترهای فری فایر قادرند در درمان خود حین آسیب موثر باشند. در حقیقت می توانند باعث بهبودی و درمان خود پس از آسیب بشوند. این عملکرد، باعث ادامه دار بودن حضور آن ها در بازی و بالا بردن احتمال پیروزی می شود.

کی ( K )

کی شخصیتی با امتیاز ترمیم کنندگی خود را دارد. شخصیتی نیرومند که در بازی فری فایر در دسته افراد قوی قرار می گیرد. برای درمان و بهبودی خود از  EP کمک می گیرد. هم به میزان 50 درصد EP به خود می بخشد. هم این که، این  EP ها را به مصرف می رساند. باعث بازیابی قدرت و توانمندی خود در میدان نبرد می شود. یک امتیاز فوق العاده که در هنگام جنگ بسیار ضروری به نظر می رسد.

شخصیت های محبوب فری فایر

 

داشا ( Dasha )

داشا زنی 25 ساله از کاراکترهای جذاب فری فایر می باشد. داشا لباسی منحصر به فرد و بسیار مجذوب کننده دارد. اگر سقوط نماید کم تر آسیب می بیند. در حقیقت میزان آسیب های جسمانی او به میزان 30 درصد کاهش می یابد. البته گاهی سقوط بدی کرده و در اثر آن آسیب های وخیمی می یابد. در این حالت نیز زمان بهبودی و درمان آن به میزان 60 درصد تسریع می شود.

میگوئل ( Miguel )

میگوئل بازیکنی حرفه ای در جهت درمان خود می باشد. این فرد با کشتن دشمنان خود EP می گیرد. بنابراین قادر است تا بهبودی سریع تری داشته باشد. ضمن این که عملکرد بهتری نیز خواهد داشت.

کاراکترهای چند امتیازی فری فایر

برخی از کاراکترهای فری فایر فقط یک امتیاز ندارند. آن ها بیش از یک امتیاز دارند و این قابلیت های مختلف، آن ها را استثنایی نموده است. داشتن چند امتیاز باعث می شود توانمندی های او در مبارزه علیه دشمن بیشتر شود. به عبارتی دیگر بهینه تر عمل خواهد نمود. در ادامه، چند تا از این شخصیت ها با امتیازهای فراوانشان عنوان می شوند.

آلوک (Alok )

آلوک یکی از مقتدرترین و بهترین شخصیت های بازی فری فایر می باشد. این فرد یکی از بازیکن های سرعتی در بازی می باشد. می تواند در حین مبارزه حلقه ای به شعاع 5 متر حول خود بسازد. این حلقه بزرگ قادر است تا سرعتی فوق العاده به حرکات او بدهد. جالب است اگر بدانید نه تنها سرعت او، بلکه سرعت هم تیمی های او نیز بیشتر می شود. ضمن این امتیاز می تواند خون بیشتری نیز دریافت نماید.

کورونو ( Chorono )

کورونو شخصیت منحصر به فرد فری فایر می باشد. چندین امتیاز مثبت و عملکردی را در کنار هم دارد. اولین امتیاز او امکان افزودن EP می باشد. میزان EP را 50 درصد بیشتر خواهد نمود.  دومین خصلت او یک امتیاز دفاعی می باشد. برای دفاع از خود سپری محافظتی دارد. این سپر قادر به دفع 600 ضربه از سمت دشمن می باشد. ضمن این که خود او می تواند از درون سپر به دشمن شلیک نماید. سومین امتیاز او این است که بعد از بیرون آمدن از لاک دفاعی، سرعت او بیشتر می شود. میزان افزایش سرعت حرکات او به میزان 5 درصد می باشد.

شیرو ( Shirou )

شیرو شخصیتی قدرتمند و مبارز در بین کاراکترهای فری فایر می باشد. دو ویژگی مهم و کاربردی در میدان نبرد دارد. اولین خصلت مهم او این است که قادر است از فواصل بسیار دور، به طور دقیق به دشمن شلیک نماید. این که از 80 متر فاصله بتوان دشمن را نشانه گرفت و شلیک کرد، خارق العاده است. در این جهت قادر است از این فاصله به مدت 6 ثانیه محل دقیق دشمن را تشخیص دهد. این خاصیت سبب امنیت جان او نیز می شود. دومین خصلت مهم او شلیک موثرش می باشد. با شلیک گلوله به دشمن در حدود نیمی از پوشش ضد گلوله او را نابود می سازد.

جمع بندی

این مقاله جذاب کاراکتر های فری فایر در سایت https://geminja.com ترجمه و تالیف شده است .کاراکترهای فری فایر با عملکرد ها و خصلت های متفاوت شان معرفی شدند. تفاوت هایی بسیار، برای جلب توجه سلایق گوناگون اعمال شده است. این بازی هیجان انگیز از سبک بتل رویال، می تواند انتخابی مناسب برای بازی کردن باشد. حالا یکی از شخصیت ها را انتخاب کنید و وارد بازی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا