فراتر از خبر

رقابت گلشیفته، ترانه و زهرا امیر ابراهیمی در جشنواره کن 2022!

ترانه علیدوستی، زهرا امیر ابراهیمی و گلشیفته فراهانی، در این دوره فستیوال کن به ترتیب با فیلم‌های برادران لیلا، عنکبوت مقدس ،برادر و خواهر، در بخش نخل طلا حضور خواهند داشت.

گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی و زهرا امیرابراهیمی، ۳ بازیگر دهه شصتی ایران که دهه هشتاد با مسیری متفاوت از هم حرفه خود را ادامه دادند و رقابتشان در جشنواره فیلم فجر تقریبا غیرممکن خواهد بود، امسال در فستیوال کن برای کسب جایزه بهترین بازیگر زن رقابت می‌کنند.

گلشیفته فراهانی که ۱۵ سال پیش برای ادامه حضورش در هالیوود مجبور به ترک وطن شد، امسال با فیلم فرانسوی «برادر و خواهر» ساخته آرنو دپلشن همبازی ماریون کوتیار شده و برای چندمین بار قدم به فرش قرمز کن می‌گذارد.

ترانه علیدوستی که در این سال‌ها تبدیل به سوپراستار سینمای ایران شده، ۶ سال پیش با فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی در بخش اصلی کن حضور داشت و با گلشیفته رقابت کرده بود، امسال با فیلم «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی به کن خواهد رفت.

زهرا امیرابراهیمی، بازیگر ۴۰ ساله کشورمان که سال ۸۵ با سریال «نرگس» به شهرت رسید و مدتی بعد با مشکلاتی که برایش به وجود آوردند مجبور به ترک وطن شد، پس از حضور در جلوی دوربین و پشت صحنه چند فیلم مستقل، حال با فیلم محصول مشترک «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی (کارگردان ایرانی – سوئدی) قدم به این فستیوال رده یک خواهد گذاشت.

گلشیفته فراهانی: هم تیمی ها باهم رقابت نمی‌کنند

گلشیفته فراهانی در واکنش به قرار گرفتن تصویرش در کنار زهرا امیر ابراهیمی و ترانه علیدوستی به بهانه رقابت این سه هنرمند در بخش نخل طلای کن، با انتشار یک استوری نوشت :

هم تیمی ها باهم رقابت نمی‌کنند،جایزه فستیوال کن به من همین عکس است و بس، ما بعد از سالها در یک قاب، با هم نشستیم.

او همچنین اعلام کرد احتمالا به خاطر فیلمبرداری پروژه ای دیگر، در این فستیوال حضور پیدا نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا