فراتر از خبر

خرید بهترین تجهیزات نورپردازی در بازار ایران

جهت سیم کشی و استفاده از مدار های الکتریک ، می‌ توانیم از کابل های مختلفی با توجه به نیاز خود استفاده کنیم. کابل بلدن یکی از پر استفاده ترین تجهیزات در سیستم برق رسانی است و می تواند در شبکه های کامپیوتری برای انتقال دیتا ، مورد استفاده قرار گیرد. نورپردازی و ایجاد روشنایی ، از هر جهتی اهمیت دارد. چه در خیابان و چه در منازل شخصی خود ، باید از روشنایی کافی بهره مند باشیم. چراغ خیابانی ، جز تجهیزاتی است که به افزایش امنیت و آرامش مردم کمک شایانی می کند. تصادف های بسیاری در تمامی مسیر های تقاطعی کشور رخ می دهد و نزدیک به ۴۰ درصد تصادفات منجر به مرگ و میر ، به علت نبود روشنایی کافی در جاده هاست. جهت رفع این مشکل اساسی ، می توان از فروشگاه های مربوطه و مجهز ، این محصولات را خریداری کرده و در سراسر جاده های کشور نصب کرد. روشنایی کافی ، علاوه بر ایجاد امنیت و آسایش ، موجب شور و نشاط مضاعف نیز می شود. شما می توانید محوطه و قسمت های تاریک خانه خود را ، توسط نور های ال ای دی ، تزیین کنید. چراغ ال ای دی گلنور ، با استفاده از جدیدترین و بروزترین تجهیزات ممکن ساخته شده و به بازار عرضه شده است.

چراغ ال ای دی چیست ؟

چراغ های ال ای دی ، نشان دهنده جدیدترین پیشرفت بشر در صنعت روشنایی است. بهره وری انرژی بالا و طول عمر قابل توجه فناوری ال ای دی ، آن را به یکی از پرکاربردترین محصولات نوری تبدیل کرده است. با استفاده از چراغ ال ای دی گلنور ، علاوه بر ایجاد روشنایی مضاعف ؛ می‌ توانید در مصرف برق صرفه جویی کرده و هزینه های خود را کاهش دهید. ال ای دی ، مخفف دیود ساطع کننده نور است. این محصول ، یک وسیله نیمه هادی است که از طریق فرایندی به نام الکترولومینسانس ، نور تولید می کند. هنگامی که جریان الکتریکی از مواد نیمه هادی عبور می کند ، موجب ساطع شدن نور مرئی می شود. به این ترتیب ، یک چراغ ال ای دی ، عملکرد کاملا متفاوتی با یک سلول فتوولتائیک دارد ؛ سلول های فتوولتائیک از انرژی خورشیدی ، برای تبدیل نور مرئی به الکتریسیته استفاده می کنند.

مزایای استفاده از چراغ های ال ای دی

روشنایی ال ای دی ، مزایای بسیاری را برای مشاغل صنعتی و تجاری که علاقه مند به کاهش مصرف انرژی و هزینه های خود هستند ، ارائه می دهد. در اینجا برخی از مزایای چراغ های ال ای دی آورده شده است ؛

  • طول عمر طولانی ؛ چراغ های ال ای دی در مقایسه با ​​لامپ های رشته ای ، از طول عمر بسیار بالاتری برخوردار هستند. یک لامپ رشته ای به طور متوسط ​​حدود هزار ساعت دوام می آورد. اما طول عمر یک چراغ ال ای دی ، به طور متوسط پنجاه هزار ساعت است. بسته به نحوه استفاده شما ، عمر آن ممکن است تا صد هزار ساعت هم به طول انجامد. این بدان معناست که یک چراغ ال ای دی ، می تواند بین ۶ تا ۱۲ سال دوام بیاورد ؛ رقمی حدودا ۴۰ برابر طولانی تر از یک لامپ رشته ای معمولی. حتی اگر از چراغ های فلورسنت ، متال هالید یا بخار سدیم استفاده می کنید ، به اندازه ال ای دی ها نمی‌ توانند موثر باشند. این چراغ ها ، حداقل دو تا چهار برابر بیشتر دوام خواهند آورد. به این ترتیب ، نه تنها در زمینه هزینه های تعویض ؛ بلکه در هزینه های تعمیر و نگهداری نیز صرفه جویی خواهید کرد.

چراغ های ال ای دی

  • بازده بالای انرژی ؛ یکی دیگر از مزایای برجسته نورپردازی های ال ای دی ، عملکرد کم انرژی آنها است. می‌ توانید بازده انرژی یک منبع روشنایی را در لومن‌ های مفید اندازه‌ گیری کنید. در گذشته ، نور را با چند لومن اندازه گیری می کردیم ، اما واقعیت این است که برخی از این لومن ها هدر می روند. نورپردازی ال ای دی ، نسبت به سایر فناوری های روشنایی نور ، تلفات کمتر و لومن های مفید تری را تولید می کند. اگر تمام روشنایی های محل کار ، خانه و سایر مکان ها را با ال ای دی ها جایگزین کنید ؛ می توانید بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بهبود راندمان انرژی را مشاهده کنید. در برخی موارد ، بسته به نوع چراغ‌ هایی که جایگزین می‌ کنید ؛ این رقم می‌ تواند تا ۹۰ درصد هم افزایش یابد.

برق نت

تاثیر چراغ های ال ای دی در حفظ سلامتی افراد

اگر تا به حال یک لامپ رشته ای را بلافاصله پس از خاموش شدن عوض کنید ، می دانید که در هنگام استفاده چقدر داغ می شوند. بسیاری از منابع روشنایی سنتی مانند لامپ های رشته ای ، بیش از ۹۰ درصد انرژی خود را تبدیل به انرژی گرمایی می کنند و تنها ۱۰ درصد انرژی را ، به تولید واقعی نور اختصاص می دهند. ال ای دی ها ، تقریبا هیچ گرمایی از خود ساطع نمی کنند و بیشتر نوری که ساطع می کنند ، در طیف مرئی است. این ویژگی یکی از دلایلی است که کارشناسان پزشکی به چراغ های ال ای دی ؛ به عنوان راه حلی ممکن برای اختلال عاطفی فصلی (SAD) نگاه می کنند.  همچنین چراغ های ال ای دی ، برای نورپردازی آثار هنری که به مرور زمان با قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش تخریب یا خراب میشوند ، بسیار ایده آل می باشد. می توانید با مراجعه به فروشگاه برق نت barghnet.com ، محصولات خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا