فراتر از خبر

خاطره غم انگیز دختر مرحوم علی سلیمانی!

علی سلیمانی زاده ۱۰ آبان ۱۳۵۰ در تهران و وفات ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در تهران بازیگر، مجری و طراح دکور ایرانی بود. وی در مرداد سال ۱۴۰۰ به کرونا مبتلا شده و درگذشت.

حالا دختر زنده یاد علی سلیمانی خاطره ای بغض آلود از پدر تعریف می کند و می گوید: ناخودآگاه با شماره پدر تماس گرفتم! پدر در دسترس نبود جواب بده واس همین پیام دادم که بعدش متوجه شدم بابا دیگه نیست و نمیتونه جواب بده!

بیوگرافی زنده یاد علی سلیمانی

علی سلیمانی متولد ۱۰ آبان ۱۳۵۰ در تهران – ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در تهران بازیگر، مجری و طراح دکور ایرانی بود.

علی سلیمانی که از بیماری کووید ۱۹ رنج می‌برد، مدتی در کما بود و در ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در بیمارستانی در تهران به دلیل عوارض ناشی از کرونا دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

او دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بود. نخستین کار سینمایی وی سفر بخیر به کارگردانی داریوش مودبیان بود. سلیمانی عضو ثابت تیم فوتبال هنرمندان بوده و همچنین از سال ۱۳۷۰ به آموزشی کاراته و بازیگری می‌پرداخت. وی در مرداد سال ۱۴۰۰ به کرونا مبتلا شده و درگذشت.

وی همچنین به عنوان دستیار کارگردان با پرویز شیخ‌طادی و بهروز بقایی در دنیای شیرین دریا و ماه مهربان همکاری داشت. از جمله آثار وی می‌توان به دروازه ساعات ساخته سید جواد هاشمی، داستان یک شهر ساخته اصغر فرهادی، روشن‌تر از خاموشی ساخته حسن فتحی و وضعیت سفید ساخته حمید نعمت‌الله اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا