فراتر از خبر

تنها راه قطعی راحت خوابیدن!

برای داشتن یک تخت ساده جهت استراحت کردن و خوابیدن می توان از باکس تخت استفاده نمایید.این تخت از ویژگی ‌های مهمی برخوردار می باشد که یکی از شایع ترین آن می ‌توان به استحکام بالا و طراحی مناسب آن را بازگو کرد. امروزه مراکز مختلفی اقدام به فروش انواع این محصولات می نمایند که در این میان نشک زست و تشک زنیت نیز قرار می گیرد. امروزه انواع مختلفی از باکس تخت خواب در بازار ارائه می شود که با توجه به اتاق خواب و رنگ بندی آن می توان مدل مورد نظر را خریداری نمایید. تخت و تشک در سایزهای مختلف ارائه می گردد که با توجه به رده سنی نیز استاندارد مشخصی دارد. نمونه های در این میان وجود دارد که مناسب افرادیست که در خواب بیش از حد غلت بزنند تا در زمان خواب فضای کافی در اختیار کاربر قرار گیرد.

تشک های خواب دارای طراحی ساده و زیبایی می باشند که اغلب با دکوراسیون‌های مدرن هم‌خوانی بالایی دارند. در ساخت این تخت خواب های سعی بر آن است تا موارد اضافه حذف گردد و نتیجه‌ ی نهایی این محصول را به یک باکس مکعبی‌ شکل تبدیل نموده است. این طراحی منجر به آن شده تا وزن تخت در مقایسه با دیگر تخت ‌ها کاهش چشمگیری داشته باشد. بنابراین جهت جابه‌جایی آن مشکل زیادی وجود ندارد.

تشک زست چیست ؟

شرکت زست به عنوان یکی از تولیدکننده انواع تشک‌ها می باشد که امروزه در مراکز مختلفی به فروش می رود. این برند ار سال‌ها سابقه برخوردار بوده که با بکارگیری آخرین تکنولوژی ‌های این صنعت، اقدام به تولید تشک‌هایی با آخرین استانداردهای جهانی می نماید.با توجه به توسعه این شرکت، نمایندگی رسمی زست در ایران نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از ویژگی های عالی این محصول توزیع متعادل بار بر روی تشک می باشد که کمک می کند تا یک رویا زیادی داشته باشید. بنابراین فوم فوق العاده تشک زست را طراحی نموده است. این یک فوم سلول باز بوده جریان هوا را سی برابر فوم مموری بهبود می بخشد . ضمن اینکه دانشمندان خواب را با یک ماده معدنی طبیعی به نام گرافیت ترکیب نموده اند. این ماده کمک می کند گرما را از بدن شما دور نماید و یک خواب متعادل داشته باشید.

مزایای خرید از برند زست

برخورداری از طول عمر و کیفیت بالای مواد اولیه

برخورداری از خدمات پس از فروش گسترده که می تواند ارامش خاطری برای کاربران در خرید باشد

وجود نمایندگی فعال در سراسر ایران جهت دسترسی آسان به تشک زست

  • کیفیت مواد اولیه به همراه طراحی زیبا در تولید و بهره مندی از دانش متخصصان در تولید کالای خواب
  • طراحی تشک با توجه به شرایط جسمانی کاربر و رعایت شرایط آب و هوایی در طراحی و تولید تشک
  • برخورداری از قیمت مقرون به صرفه و بسیار پایین تر از نمونه های خارجی با حذف واسطه ها

 

تفاوت تشک فنر متصل زست با تشک فنر منفصل زست

تشک فنر متصل زست دارای سطح متوسط و نرمی بوده ولی تشک فنر منفصل زست دارای سطح متوسط و استاندارد است.

تشک فنر متصل زست از فنر های ساعت شنی متصل به هم برخوردار است که همین نشان از مقاومت و استحکام بالا دارد. در صورتی که  تشک فنر منفصل زست دارای فنر های جدا از هم در روکش هایی از جنس الیاف مصنوعی می باشد.

تشک فنر متصل زست از حالت ارتجاعی برخوردار اس. و ارتعاشات که از غلت زدن انتقال می دهد ، در حالی که تشک فنر منفصل زست ارتعاشات ناشی از غلت زدن را منتقل نمی کند.

تشک های فنر متصل زست از نظر قیمت تمام شده و نهایی محصول بسایر به صرفه تر و مقرون و اقتصادی بوده ، در صورتی که  تشک های فنر منفصل از گران قیمت ترین تشک های زست به شمار می روند.

 

باکس تخت خواب

تشک زنیت

تشک زنیت در بین تشک ها به عنوان با کیفیت ترین برند های موجود شناخته می شود. محصولات زنیت از گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت برخوردار بوده و در صورتی که برای شما کیفیت اهمیت داشته باشد، زنیت قطعا بهترین انتخاب برای شما است. این مجموعه هدف خود را بر اساس بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و حفظ کمترین قیمت‌ها به همراه بالاترین کیفیت قرار داده است. که با استفاده از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا در کنار کادر مجرب و مدیریت قوی آن میسر می کند. اصالت تشک‌ های زنیت پشتوانه گارانتی قوی و خدمات پس از فروش آن است.

 

ویژگی مدل های تشک زنیت

  • این نوع تشک دارای دسته تشک های فنر متصل ریز بافت با قطر مفتول ۲.۴ میلیمتر است.
  • در لایه خارجی تشک ا ز پارچه گردبافت ضدحساسیت برخوردار می باشد.
  • از پد متصل با پارچه مخمل مخصوص برخوردار است.
  • بهرهمندی از فوم لاتکس به ارتفاع ۴ سانتیمتر در لایه داخلی پد تشک
  • برخورداری از اسفنج پلی یورتان با دانسیته ۳۵ کیلوگرم به قطر ۲ سانتیمتر در دو طرف تشک
  • برخورداری از ارتفاعی حدودا ۲۸ سانتیمتر

 

کالای خواب ایران مترس

 

تشک یک بسته پارچه ای یم باشد که وجود مواد های ارتجاعی و نرم در داخل آن منجر به تفاوت آن با تشک معمولی شده است. امروزه تنوع بالای انواع آن باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی مواجه کرده است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می کنند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا