فراتر از خبر

بهترین مدل مو دخترانه سال 2022 (کوتاه و بلند)

پس از یک سال آخرالزمانی 2020 – از کووید-19 و ناآرامی‌های سیاسی گرفته تا بیکاری و بلایای طبیعی بی‌سابقه – همه ما به یک مهلت بسیار مورد نیاز از هرج و مرج امیدوار بوده‌ایم. و پس از گذراندن ماه‌های بی‌شماری در قرنطینه، سال 2021 به ما ظاهر زیبایی جدید و جالبی را نیز داد – برخی بهتر از دیگران. Briana Cisneros، سفیر Wella Professionals در آمریکای شمالی، به The List گفت: «بسیار جالب خواهد بود که ببینیم روند مدل مو در سال 2021 چگونه تکامل می یابد. “در سال 2020 تعداد غیرقابل انکاری آزمایش ها و کوتاه کردن مو در خانه وجود داشته است. بخش هیجان انگیز این است که مردم از مناطق راحتی خود خارج می شوند و با موهای خود تصمیمات جسورانه تری می گیرند.”

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

 

اگر به دنبال کاری هستید که فراتر از دهه ها باشد، مدل موی شخصیت بث «The Queen’s Gambit» همان ظاهری است که می خواهید. دانیل پارکر، طراح مو و آرایش «The Queen’s Gambit» به PopSugar گفت که برای این ظاهر تلاش زیادی کرده است. او گفت: “شما با [زمان] از دهه 40 تا اواسط دهه 60 سر و کار دارید، بنابراین واقعاً یک قطعه دوره ای است که از نظر ظاهری چندین دهه را در بر می گیرد.” “تحقیقات زیادی انجام شد و شکارهای زیادی برای به دست آوردن ظاهر انجام شد.”

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

اگر فکر می کردید اکستنشن مو مربوط به اوایل دهه 2000 است، دوباره فکر کنید. بدست آوردن این طول اضافی یا حجم اضافی به آسانی قیچی کردن، چسباندن یا رشته کردن در اکستنشن مو است. و انواع رنگ ها، بافت ها، طول ها و سبک ها وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه افراد مشهور و اینفلوئنسرها این قفل های کاملا بلند را بدست می آورند؟ فلش خبری: احتمالاً با کمی کمک افزونه است!

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

از زمان بحران COVID-19 در سال 2020، بسیاری از زنان اجازه داده اند موهای طبیعی خود جاری شوند. در سال 2021، همین امر صادق است زیرا مردم هنوز در حال حرکت در این حالت عادی جدید هستند. بریس، مربی حرفه ای آمیکا، به InStyle گفت: «با توجه به اینکه بسیاری از افراد هنوز از راه دور کار می کنند و فعالیت های اوقات فراغت به شدت محدود شده است، مردم به دنبال این هستند که در سال 2021 همه چیز را با مدل های کوتاهی که در هوا خشک می شود، ساده نگه دارند. چه در سال 2021 همچنان در خانه بمانید یا به لطف واکسن کمی بیشتر از خانه بیرون بیایید، خواهان یک مدل موی ساده خواهید بود.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

هر نوع مویی که دارید، کوتاه کردن آن با کوتاه کردن موهایتان یکی از راه‌های کار در سال 2021 خواهد بود. چه موهای شما ضخیم باشد یا ظریف، بلند یا کوتاه، یک برش صاف به آن زندگی می‌بخشد. مدل‌های موی بلانت پرتر و ضخیم‌تر به نظر می‌رسند و بدون توجه به نوع مدلی که دارید، به موها حجم می‌دهند.

 

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

انفجار به گذشته – چتری‌های به سبک دهه 70 در سال 2021 بازمی‌گردند و زمان زیادی برمی‌گردند. می توانید آنها را به هر مدل موی موجود با هر بافت موی اضافه کنید تا ظاهری رترو داشته باشید. آنها فرفری هستند، آنها جهنده هستند و سرگرم کننده هستند.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

Briana Cisneros، سفیر Wella Professionals در آمریکای شمالی، درباره مدل‌هایی که زنان در سال 2021 درخواست می‌کنند هیجان‌زده است. “به طور کلی، احساس گرایش‌های آینده جسورانه، توانمند و رهایی بخش است، و من به آن علاقه دارم.” به لیست گفت. این شامل مدل‌های موی پشمالوی فوق‌العاده سکسی، با لایه‌های شل زیادی است که به طور طبیعی جریان دارند. سیسنروس گفت که بسیاری از مشتریان او با موهای بلند حتی می خواهند لایه های بیشتری را در طول خود کوتاه کنند.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

پیکسی ها یکی دیگر از سبک های کلاسیک هستند که در آن زمان شایان ستایش بودند و اکنون نیز قابل ستایش هستند، بنابراین قطعاً در سال 2021 این مدل مو را درخواست خواهید کرد. همانطور که برایانا سیسنروس، سفیر آمریکای شمالی Wella Professionals، به فهرست گفت، او انتظار دارد چیزهای زیادی ببیند. از اظهارات سبک جسورانه مانند پیکسی از مشتریانش. هرچه کوتاهتر، بهتر است، بیش از حد. او توضیح داد: «باور کنید یا نه، برش وزوز ظاهر بزرگی دارد.

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

باب ها در انواع شکل ها و اندازه ها وجود دارند. برخی بلندتر و برخی کوتاهتر هستند، در حالی که برخی صاف و برخی مجعد هستند. آنها تقریباً با هر شکل صورت متناسب هستند، به همین دلیل است که آنها در طول اعصار یک ظاهر اصلی بوده اند. آنها همچنین یکی از محبوب ترین مدل های مو برای زنان مسن هستند که به جذابیت جهانی آنها می افزاید. و، در حالی که ما تعداد زیادی از آنها را در سال 2020 دیدیم، آنها در سال 2021 نیز محبوب بودند.

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

 

باب یک مدل موی کلاسیک است که برای قرن ها وجود داشته است. و در حالی که ما تکرارهای مختلفی از باب را در طول سال‌ها دیده‌ایم، جدیدترین باب مدل موی است که می‌خواهید در سال 2021 بخواهید. این مدل مو در سراسر سال 2020 محبوب بود، و استایلیست‌ها نمی‌بینند که به این زودی‌ها به جایی برسد. . Kien Hoang، مربی اصلی محتوا و آموزش در Oribe، می‌گوید: در سال 2021، ظاهری طبیعی‌تر است که باید دنبال آن باشید. آنها به هارپرز بازار گفتند: “من فکر می کنم برای آن دسته از موهای صاف تر، ما موهای صاف و بدون ساختار در سطح چانه را خواهیم دید که موهایشان را پشت گوش جمع کرده و حرکت طبیعی در پشت دارند.”

 

 

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

باب ها همیشه یک کلاسیک هستند، و آنها اینجا هستند تا در سال 2021 بمانند. موی چتری نیز کلاسیک دیگری است که در سال 2021 رو به جلو است. و سال 2021 با گرد هم آوردن آنها با بهترین های این دو جهان ازدواج کرده است. وارد کنید: باب حاشیه‌ای بافت‌دار. این یک باب سنتی است اما با کمی جذابیت بیشتر – چند چتری کوتاه و بافت. این باکلاس است، در عین حال سرگرم کننده و معاشقه.

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

فرقی نمی‌کند که باب یا لوب یا چیز دیگری در این بین داشته باشید، موهایتان را با یک برش تیز و صاف کوتاه کنید تا شانه‌هایتان بچرخد. این ظاهر شیک و سکسی است و می تواند به شما امتیازی جدی برای پیمایش عادی جدید ما در سال 2021 بدهد. این ظاهر بسیار آینده نگر نیز هست. این قطعا ما را به یاد نوعی از ربات های فضایی زن می اندازد. در حالی که این برای همه مناسب نیست، به نظر می رسد ظاهر اثر لاغری روی صورت دارد.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

Dreads بازی را در سال 2021 درهم می شکند. مدیریت آنها به طور کلی آسان است و همه آنها به نگهداری زیادی نیاز ندارند. درزها وقتی به بالا یا پایین پوشیده می شوند – یا با گره خوردن قطعات جلویی، عالی به نظر می رسند. با این حال، بهترین بخش در مورد ترس ها این است که واقعاً لازم نیست کار زیادی با آنها انجام دهید، اگرچه می توانید آنها را لمس کنید تا مطمئن شوید که تمیز و محکم به نظر می رسند. همچنین محصولات زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا ترس های خود را زیبا نگه دارید. شما به راحتی می توانید #locjourney را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا ببینید افراد دیگری که ترس دارند چگونه این کار را انجام می دهند.

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

اگر اکنون از بلندی موهای خود لذت می برید، نیازی به کوتاه کردن موهایتان ندارید. در واقع، می‌توانید تا حد زیادی آن را به حال خود رها کنید و در عوض آن را تازه کنید تا بتوانید ظاهری جدید برای سال 2021 داشته باشید بدون اینکه خیلی از منطقه راحتی خود دور شوید. می‌توانید این کار را با لایه‌های قاب‌بندی صورت انجام دهید که طول شما یکسان است اما جلوی آن چند اینچ بالاتر می‌رود.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

اگر مدت زیادی است که سعی کرده اید موهای خود را بلند کنید، این خبر خوبی برای شماست: مدل موی با قد متوسط امسال موردی است. دیگر لازم نیست نگران آن “طول نامناسب” روی شانه های خود باشید زیرا این طول اکنون کاملاً شیک است. سنادا چکا، آرایشگر مو به The List گفت: “من معتقدم مدل های موی سال 2021، کوتاهی های باب و طول شانه ها خواهد بود.” “من فکر می کنم آنها برای سال 2021 با توجه به همه مشکلاتی که در طول این همه گیری با آن روبرو بودیم محبوب خواهند بود.” او افزود که این سبک های جدید پس از خطرات سال 2020 احساس رهایی بخش خواهند داشت و به مردم کمک می کنند تا احساس قوی تر از همیشه کنند. ما برای این اینجا هستیم!

 

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

سال 2021 برای کتاب ها سالی خواهد بود، زیرا تنها از سالی مانند سال 2020 می تواند بالاتر رود – و مردم برای آن آماده هستند. استایلیست‌ها منتظر مدل‌های موی جسورانه‌تر هستند که نمادی از اشتیاق زنان برای رهایی از جنون و هرج‌ومرج سال 2020 باشد. آنها در سال 2021

 

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

زنان در سال 2021 خواستار مدل موی جسورانه ای شده اند که از همان قدیمی ها خسته شده اند. یکی از ظاهر جدیدی که آنها به دنبال آن هستند، چتری های پرده ای نرم و لطیف است که می توان آن را با طول های مختلف مو انجام داد. Southern Living توضیح داد: “شاید روند مورد علاقه ما که بخار شده است، چتری های پرده ای در عین حال فوق العاده شیک و کمی سبک به نظر می رسند.”

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، اما کفال زن دوباره وارد عمل شده است – فقط از مایلی سایرس در مورد کفال او بپرسید. ماهی کفال به طور سنتی یک ظاهر مردانه (و در عین حال بسیار بحث برانگیز) یک بیانیه است. به این منظور، این مدل مویی است که بسیاری در سال 2021 به دنبال آن هستند، سبک‌شناسان انتظار دارند.

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

بنگ: یا آنها را دوست دارید یا از آنها متنفرید. و در حالی که همه چهره چتری را ندارند، کسانی که این کار را انجام می دهند واقعاً می توانند آنها را تکان دهند.

بنابراین، اگر در دسته دوم هستید، آماده باشید، زیرا اگر فردی موهای مجعد هستید، از چتری‌های چتری می‌خواهید. درست است، به جای صاف و صاف بودن، این چتری‌های شل‌دار به صورت ژولیده، لایه لایه و تیغ بریده می‌شوند تا صورت را با بافت و استایل قاب کنند. ساترن لیوینگ به اشتراک گذاشته است: «فرها به یک دسته لایه‌بندی برای افزودن به جهش طبیعی خود علاقه دارند، و چتری‌های چتری کاملاً هر مدل مو یا بلندی را تازه می‌کنند.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

وقتی صحبت از afros به میان می آید، هرچه بزرگتر باشد، در سال 2021 بهتر است. و خبر خوب این است که آنها نیز نسبتاً کم تعمیر و نگهداری هستند. بنابراین به جای اینکه موهایتان را صاف کنید یا اکستنشن بپوشید، این مدل مو را بخواهید. این بدان معناست که شما همچنین می توانید با همه محصولات و دستگاه ها خداحافظی کنید. اجازه دهید موهایتان خود به خود خشک شوند، هر چند که بخواهد – وز و همه چیز. غنیما عبدالله، متخصص زیبایی و مشاور در The Right Hairstyles، به The List گفت: «افروس ها با هاله های وز کامل به نظر عالی هستند. این بدان معناست که بعد از اینکه موهای خود را به شکل کاملاً گرد برش دادید، موهایتان را وزش نمی دهید تا ظاهری به دست آورید.

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

چه کسی چتری های جاروب شده را به یاد می آورد؟ می دانید، از اوایل دهه 2000. مثل این است که همه آنها را در یک مقطع زمانی داشته اند، و خوب یا بد، آنها در سال 2021 بازمی گردند. اگرچه آنها این بار کمی متفاوت به نظر می رسند. آنها بر خلاف چتری های کوتاه و نامناسبی که زنان از کنار پیشانی خود استفاده می کردند، بلندتر و وزتر هستند.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

بر اساس گزارش ووگ که نمایش مد پرادا در بهار 2021 را پوشش داد، زنان بیش از هر زمان دیگری موهای خود را به صورت طبیعی می پوشند. استایلیست‌های طراح اجازه می‌دهند بسیاری از یال‌های این مدل به طور طبیعی خشک شوند تا بافت طبیعی آن‌ها بدرخشد.

 

 

مدل مو دخترانه 2021
مدل مو دخترانه 2021

لوب ها – که به عنوان باب های بلند نیز شناخته می شوند – در سال 2021 باز می گردند، اگرچه مدل های کوتاه مو در سال 2020 نیز بزرگ بودند. به طور خاص، لوبی هایی که درست زیر گردن قرار می گیرند همان چیزی است که خانم ها درخواست می کنند. ساترن لیوینگ اعلام کرد: “لوبی که درست به استخوان ترقوه شما برخورد می کند، جذاب ترین طول است.” این تمام چیزی است که باید در این مورد بگوییم. بنابراین، اگر از سال 2020 موهای خود را رشد داده اید، مطمئن باشید که سال 2021 سال شماست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا