فراتر از خبر

بهترین عطر های زارا زنانه برای تابستان

وقتی مردم به زارا فکر می کنند، لباس های شگفت انگیز به ذهنشان خطور می کند. اما چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که برند زارا بهترین عطر ها را با قیمت مناسب عرضه می کند. بله شما آن را درست خواندید. اگر به دنبال افزودن یک عطر جدید به مجموعه خود بوده اید، بهترین عطر زارا می تواند شرط خوبی باشد. زارا با طیف گسترده‌ای از عطرهای موجود، هر حس و حال و فصلی را برآورده می‌کند. قرار ملاقات ها، شب های بیرون رفتن با دوست دختر یا محل کار، زارا همه چیز را دارد. ما در ادامه لیستی از بهترین عطر های زارا زنانه برای تابستان را در اختیار شما قرار می دهیم.

بهترین عطر های زارا زنانه برای تابستان

در طول سال ها، زارا با بیش از 500 عطر وارد بازار شده است. تصور کنید انتخاب فقط یکی از آنها چقدر زمان بر است. با این حال اجازه ندهید که شما را از تلاش باز دارد. اگر بدانید به دنبال چه هستید، پیدا کردن یک عطر فوق العاده برای شما آسان خواهد بود.

1. زارا اپل جوس/ Applejuice

زارا اپل جوس Applejuice

قرار نیست اسم ساده این عطر از زارا بیانگر همه زیبایی هایش باشد! نه داستان خیلی بیشتر از این هاست! به محض اسپری شدن این عطر روی بدن عطر سیب، پرتغال و گریپ فروت را حس خواهید کرد. درست مانند این که در باغی پر از مرکبات قدم می زنید. رایحه این عطر شبیه «چنس» از برند شانل است. بویی که هر تابستان دوباره و دوباره استفاده خواهید کرد! چون هم آکورد بی نظیری دارد و هم خیلی با کیفیت است.

2. زارا رز گورموند/ Zara Rose Gourmand

زارا رز گورموند Zara Rose Gourmand

اگر از عطرهایی با نوت های گلی خوشتان می آید این عطر خوشبو از برند زارا مناسب تابستان را از دست ندهید. چرا که رایحه اش ترکیبی از نوت های رز، عنبر و وانیل است. حس اسپری کردن این عطر روی بدن درست مانند این است که یک روز گرم بهاری بغلتان کند. درست به همین خوبی! البته این عطر نوت های گرم دارد. پس بهتر است فقط چند بار روی مچ دست و گردن اسپری شود. ویژگی خوبش هم ماندگاری بالاست. پس همین چند بار اسپری کردن کفایت می کند. در نتیجه می تونیم این مورد در لیست بهترین عطر های زنانه برند زارا قرار بدیم.

3. زارا واتر لیلی تی دِرِس/ Waterlily Tea Dress

زارا واتر لیلی تی دِرِس Waterlily Tea Dress
زارا واتر لیلی تی دِرِس Waterlily Tea Dress

عطر دِرِس/ Waterlily Tea Dress، یکی از بهترین عطر های زنانه زارا برای تابستان است. دوست دارید به روزهای اوج موسیقی جاز در کافه های تاریک و سرشار از موسیقی برگردید؟ خب واتر لیلی تی دِرِس از زارا شما را به همان روزها بر می گرداند. رایحه این عطر ترکیبی از زنبق آبی، ترنج، نعنا و مشک است. درست مانند اینکه گرمای تابستان را در بطری جمع کرده و به شما هدیه دهند! رایحه ای که یادآور لذت نوشیدن آیس تی است! یادآور همان روزهایی که بوی چمن های تازه کوتاه شده و گرمی آفتاب می دهند!

4. زارا رِد تمپتیشن /Zara Red Temptation

زارا واتر لیلی تی دِرِس Waterlily Tea Dress

اگر قرار باشد کلمه عطر را در یک شیشه بگنجانیم قطعا می شود یک شیشه از رِد تمپتیشن زارا! نوت اولی که در این عطر حس می شود بوی مرکبات است. پس جای تعجبی ندارد که با اسپری شدن این عطر روی بدن به باغ مرکبات پر از محصولی در ایتالیا پر بکشید. این نوت با لایه ملایم تری از بوی عنبر و خزه بالانس شده است. با داشتن چنین رایحه ای باز هم به این نتیجه می رسیم که عطر های زارا خیلی طبیعی و زمینی هستند. رایحه این عطر خیلی شبیه به کورکدیجان از برند مایسون فرانسیس است. و البته برای استفاده روزمره خانم ها بخصوص در فصل بهار و تابستان عالی است.

منبع : سایت مینویسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا