فراتر از خبر

بازیگران زنی که به تازگی ازدواج کردند

 

 

متین ستوده با علی زندی

متین ستوده (زادهٔ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. از نقش‌آفرینی‌های او نیز، می‌توان به بازی در سریال لیسانسه‌ها، میکاییل، یادآوری و سرّ دلبران اشاره کرد.

 

هنرمندان عاشق

 

میترا ابراهیمی با پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

هنرمندان عاشق

 

رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

هنرمندان عاشق

 

 

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت

هنرمندان عاشق

 

نگین معتضدی

نگین معتضدی بازیگر ایرانی 3 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش می باشد.
او خواهر طلا معتضدی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان مطرح ایرانی می باشد.

نحوه ورود به بازیگری
خانم معتضدی به گفته خودش در زمانی که در دانشگاه تحصیل می کرد تست های زیادی برای بازیگری داده بود اما هیچ کدام مورد قبول واقع نشده بود بعد از مدتی با همکاری یکی از استادان در فیلم راز در سال ۸۷ نقش آفرینی کرد .

 

هنرمندان عاشق

 

 

ساره بیات

ساره بیات زادۀ 14 مهرماه 1358 در مشهد، بازیگر اسـت.فارغ‌التحصیل رشته هنر از دانشگاه و بازیگری از موسسه کارنامه می‌باشد، از سال 1380 وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد.

هنرمندان عاشق

 

فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد

 

هنرمندان عاشق

 

مبینا نصیری

مبینا نصیری متولد 5 اردیبهشت 1368 در تهران ، مجری رادیو و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی می باشد که از گویندگی رادیو شروع کرد و با برنامه آفتابگردون جلوی دوربین رفت اما بعدا با کلمه جیگر ممنوع التصویر شد

هنرمندان عاشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا