فراتر از خبر

آیا عمو پورنگ با دختر هندی (دختر آمیتا باچان) ازدواج کرد؟

واکنش داریوش فرضیایی به پخش شدن شایعه ازدواجش و پاسخ به این سوال که چه زمانی ازدواج می کند، را در ویدئو زیر ببینید.

علی ضیا از داریوش فرضیایی درخصوص ماجرای ازدواجش با دختر هندی سوال می پرسد و آقای فرضیایی می گوید: هر چز در زمان خودش اتفاق می افتد.

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران مجری و برنامه‌ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون ایران است که بیشتر با نام هنری‌اش، عمو پورنگ شناخته می‌شود.

مادرش اهل گیلان است و پدرش آذری سراب است. تسلط او به زبان‌های گیلکی و ترکی آذربایجانی است و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او در ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد.

فعالیت در تلویزیون

از سال ۱۳۷۳ وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود.

در سال ۱۳۷۶ با برنامه «ما و شما» که به انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۱۳۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در سال ۱۳۸۰ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و نام هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت. از دیگر کارهای فرضیایی می‌توان به «شبکه بی‌طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد.

در ۱۸ آذر ۱۴۰۰ شایعاتی مبنی بر اخراج عمو پورنگ از صدا و سیما در خبر گذاری های مختلف و شبکه های ماهواره ای منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت اما این شایعه توسط روابط عمومی صدا و سیما تکذیب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا