فراتر از خبر

آناشید حسینی ازدواجش را با دکتر چلبیان رسما اعلام کرد!

آناشید حسینی این مدل و طراح لباس به ظاهر محجه متولد 70 که در سالهای اخیر در صدر حواشی اینستاگرام قرار داشت، ساعتی پیش با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش، به حواشی ازدواجش با دکتر دندان پزشک ، امین چلبیان که تهیه کننده سینما نیز می باشد تایید کرد!

آیا آناشید حسینی با دکتر چلبیان ازدواج کرد؟

آناشید حسینی که همه آن را به اسم عروس سفیر دانمارک میشناسند، سال گذشته از امیر حسین مرادی (پسر سفیر دانمارک) جدا شد و چند ماهی از طلاقش نگذشته بود که شایعه ای در مورد رابطه اش با شاخ مجازی، پویان مختاری به راه افتاد که طی یک لایو با حسن آقامیری این موضوع را تکذیب کرد.

این مدل به ظاهر محجبه چندی پیش مزون لباس عروس برند هیبا را راه اندازی کرد و ساعتی پیش با انتشار استوری زیر، مهر تایید بر حواشی ازدواجش با دکتر چلبیان زد! این استوری نشان می دهد که آناشید حسینی به همراه امین چلبیانلو در کنسرت بابک جهانبخش هستند.

ازدواج آناشید حسینی با دکتر چلبیان
ازدواج آناشید حسینی با دکتر چلبیان
آناشید حسینی ازدواجش را با دکتر چلبیان رسما اعلام کرد!
آناشید حسینی ازدواجش را با دکتر چلبیان رسما اعلام کرد!
آناشید و دکتر چلبیان در کنسرت بابک جهانبخش
آناشید و دکتر چلبیان در کنسرت بابک جهانبخش

بیوگرافی آناشید حسینی

آناشید حسینی طراح لباس ایرانی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز و از دو سالگی ساکن تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد و فوق لیسانس خود را از دانشگاه بین المللی مد آرت پاریس در رشته مدیریت فشن گرفته است.

آناشید حسینی ابتدا با شاهین فلاح ازدواج کرد اما ازدواج انها عمر زیادی نداشت، پس از طلاق از شاهین فلاح با امیر حسین مرادی پسر سفیر دانمارک ازدواج کرد که مراسم عروسی آنها رسانه ای شد و اکنون یک سال بعد از جدایی از امیر حسین مرادی با دکتر چلبیان ازدواج کرد!

خانم حسینی در عرصه طراحی لباس کار می کند و به عنوان طراح لباس حرفه ای در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود.

طراحی لباس عروس

او در حال حاضر به صورت حرفه ای در زمینه طراحی لباس عروس فعالیت میکند و به تازگی در کنار لاین کژوال، شوروم عروس خود را افتتاح کرده است.

آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

برند ثبت شده

برند ثبت شده توسط ایشان هیبا می باشد که در زمینه تولید و فروش لباس های کژوال و لباس عروس در حال فعالیت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا