فراتر از خبر

آیا خلیل زاده پرسپولیسی می شود؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال جذب شجاع‌خلیل‌زاده میباشد و در روزهای اخیر اخباری منتشر گردیده که خبر از بازگشت شجاع خلیل زاده به تیم پرسپولیس را اعلام می کند. شجاع خلیل زاده تاکنون در تیم الریان قطر بازی می کرد که هم اکنون این باشگاه برای تمدید قرارداد با شجاع دچار تردید شده است. شجاع خلیل زاده در نشست خبری بیان کرده که دوست دارد در این تیم بماند و در صورتی به پرسپولیس ملحق می شود که دیگر تیم قطری او را نخواهد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل اینکه معتقد است خط دفاعی پرسپولیس با ضعف روبه‌رو شده است مصمم به جذب شجاع خلیل زاده می باشد و از مدیران این باشگاه خواسته است که با این مدافع ملی پوش مذاکره کنند.

آخرین وضعیت ۳ لژیونر مد نظر پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی باشگاه الریان قطر روز گذشته در گفت‌وگویی به این موضوع اشاره کرد که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده برعهده او نیست. حالا از قطر خبر می‌رسد که مدافع ثابت تیم ملی قرار است در فصل آینده پیراهن باشگاه الاهلی را بر تن کند؛ باشگاهی که محمدحسین کنعانی‌زادگان دیگر مدافع میانی تیم ملی ایران نیز در آنجا توپ می‌زند. اگرچه درباره کنعانی‌زادگان شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس وجود دارد اما گفته می‌شود این بازیکن هم تمایل به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و درصورت پیوستن خلیل‌زاده به الاهلی شاهد شکل‌گیری زوج کاملا ایرانی در خط دفاعی این تیم خواهیم بود.

این درحالیست که یحیی گل محمدی اعتقاد فراوانی به شجاع خلیل زاده داشته و از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته است از همین حالا با این مدافع ملی پوش مذاکره کنند. پرسپولیس در فصل جاری مشکلات فراوانی در خط دفاع خود داشت و گل‌های عجیب و غریبی هم روی اشتباهات فردی مدافعان و گلرهایش خورد. بنابراین بازگشت احتمالی شجاع خلیل زاده طبیعی است با استقبال هواداران روبرو شود.

رسانه‌های قطری به این موضوع اشاره کرده‌اند که خلیل‌زاده با اتمام قراردادش با الریان دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد. روز گذشته هم روزنامه الوطن در مورد وضعیت این بازیکن نوشت: «شجاع به‌دلیل مصدومیت و عمل جراحی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و قرارداد این بازیکن با الریان به اتمام رسیده است.» جدا از الوطن، چند رسانه دیگر در قطر هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که خلیل‌زاده بعد از اتمام قرارداد ۲ساله‌اش با الریان از این باشگاه جدا خواهد شد و نکته قابل تامل اینجاست که مدافع ایرانی روز گذشته گفته بود یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد. حالا این سؤال به‌وجود می‌آید که آیا شجاع با الریان برای فصل بعد قرارداد نداشته یا اینکه ماجرا چیز دیگری است؟ در این زمینه می‌توان اطلاعات رسانه‌های قطری مبنی بر اتمام قرارداد این بازیکن با الریان را درست دانست و از طرفی شاید هم خلیل‌زاده و الریان توافق کرده‌اند تا به رسانه‌ها اینطور اعلام شود که او یک فصل دیگر هم قرارداد داشته ولی با توافق دوطرفه قرار است الریان را ترک کند
عبدالعزیز البریده خبرنگار شبکه «الکاس» قطر خبر داده که ۳باشگاه فوتبال این کشور به‌دنبال جذب میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس هستند و حتی از ۲ باشگاه الاهلی و العربی به‌عنوان مشتریان این بازیکن نام برده است. روز گذشته اما با مدیر برنامه‌های سرلک تماس گرفتیم که پیشنهاد از باشگاه‌های قطری را تأیید کرد ولی گفت که هنوز سرلک تصمیم قطعی را در مورد فصل بعد نگرفته است. پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد این بازیکن است و قرار است در روزهای آینده سرلک نشستی با مدیران باشگاه داشته باشد تا در مورد فصل بعد تصمیم بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا