فراتر از خبر

هزینه عمل لیپوساکشن چقدر است؟

هزینه‌های عمل لیپوساکشن، یکی از مواردی است که بیماران قبل از انتخاب این روش به آن توجه می‌کنند. هزینه عمل لیپوساکشن می‌تواند با توجه به ناحیه تحت درمان و میزان تخصص پزشکی که عمل را انجام می‌دهد؛ متفاوت باشد. لیپوساکشن که با نام‌های لیپوپلاستی، لیپواسکالپچر و لیپکتومی به کمک ساکشن نیز شناخته می‌شود، یک روش جراحی است که برای برداشتن چربی زیر پوست، در بسیاری از نقاط بدن انجام می‌شود. این روش بیشتر بر روی باسن، ران، شکم و سایر نواحی که ممکن است به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نداده باشند، انجام می‌شود.

لیپوساکشن به بدن فرم میدهد و با ایجاد تناسب اندام باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود، اما از آنجایی که لیپوساکشن یک روش جراحی است، نباید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشید.

لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن یک روش تناسب اندام کم تهاجمی است و معمولا برای چربی‌هایی به کار می‌رود که نسبت به رژیم و ورزش مقاوم بوده‌اند و از بین نرفته‌اند. برخلاف جراحی‌های کاهش وزن، لیپوساکشن یک روش پیکرتراشی است و برای فرم دادن به قسمت‌های خاصی از بدن مناسب است. نباید لیپوساکشن را به عنوان یک روش برای کاهش وزن در نظر گرفت، زیرا این روش برای حذف مقادیر قابل توجه چربی مناسب نیست. در این روش چربی‌های مقاوم بدن با استفاده از کانول‌هایی که دارای دستگاه مکش هستند؛ از بدن خارج می‌شوند.

محبوب‌ترین قسمت‌های بدن برای لیپوساکشن عبارتند از:

  • لیپوساکشن شکم برای از بین بردن چربی شکم
  • لیپوساکشن ران
  • لیپوساکشن زانو
  • لیپوساکشن پشت
  • لیپوساکشن ساق پا و مچ پا
  • کوچک کردن سینه مردان (ژنیکوماستی)
  • کوچک کردن سینه زنان
  • لیپوساکشن چانه (لیپوساکشن چانه غبغب)
  • لیپوساکشن بازو

هزینه لیپوساکشن چقدر می‌باشد؟

هزینه لیپوساکشن

قیمت لیپوساکشن به ناحیه تحت درمان و نتایج دلخواه شما بستگی دارد. عوامل مختلفی، مانند تعداد نواحی تحت درمان، روش لیپوساکشن و محل کلینیک، می‌توانند بر قیمت لیپوساکشن تاثیر بگذارند. شما باید قبل از هرگونه اقدامی، اطلاعات کافی درباره روش‌های مختلف لیپوساکشن و هزینه‌ها بدست آورید تا بتوانید موثرترین روش را انتخاب کنید.

تکنیک‌های مختلفی برای انجام لیپوساکشن وجود دارد. رایج ترین روش ها شامل لیپوساکشن با لیزر، لیپوساکشن با کمک اولتراسوند و لیپوساکشن با کمک نیرو می‌باشد. در لیپوساکشن سنتی با استفاده از کانول یا سوزن‌های ظریفی که به دستگاه مکش متصل هستند، چربی‌های مقاوم را از بدن خارج می‌کنند. لیپوساکشن با اعمال نیرو، یکی از جدیدترین روش‌هاست که در آن با اعمال نیرو چربی‌های در بدن شکسته می‌شوند و بعدا از بدن خارج می‌گردند. میکرولیپوساکشن، روشی است که در آن از سوزن‌های بسیار ظریف برای برداشتن چربی‌های نواحی کوچک بدن مثل، چانه و زانو، استفاده می‌شود. در نواحی کوچک بدن، می‌توان لیپوساکشن را با بی‌حسی موضعی انجام داد. سایر انواع لیپوساکشن، مثل لیپوساکشن ۳۶۰، به بی‌هوشی عمومی نیاز دارند.

هزینه دقیق عمل لیپوساکشن چقدر است؟

هزینه این جراحی می‌تواند متفاوت باشد. البته هزینه جراحی شامل دستمزد جراح و هزینه‌های مربوط به خدمات بیمارستانی نمی‌شود. سایر هزینه‌های مربوط به لیپوساکشن عبارتند از:

  • لباس‌ها و گن‌های بعد از جراحی
  • داروها
  • بی‌هوشی
  • آزمایش‌های پزشکی
  • خدمات بیمارستانی

اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید، نباید به فکر کاهش هزینه‌ها باشید. باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های این روش از سایر روش‌ها بیشتر است، اما نتایج این روش بهتر و دائمی هستند.

چه عواملی بر میزان هزینه‌های عمل لیپوساکشن اثر می‌گذارند؟

شهرت بیمارستان

هزینه لیپوساکشن متاثر از شهرت بیمارستان است. اگر بهترین بیمارستان را برای لیپوساکشن انتخاب کنید، مطمئنا به نتایج دلخواه خود خواهید رسید. علاوه بر این اگر بیمارستان در شهر بزرگی باشد، احتمالا باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

تکنولوژی

تکنیک‌ها و فناوری‌های زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها برای رفع چربی اضافی استفاده کرد و جراحان پلاستیک ممکن است در مورد استفاده از آن‌ها نظرات متفاوتی داشته باشند. بسته به اهداف زیبایی شناختی و توصیه‌های متخصص جراحی پلاستیک، نوع تکنیک لیپوساکشن و ابزار مورد استفاده، هزینه‌ها می‌توانند متفاوت باشند.

ناحیه تحت درمان

لیپوساکشن با توجه به نیازهای منحصر به فرد هر بیمار انجام می‌شود. مقدار چربی و ناحیه تحت درمان تاثیر زیادی در هزینه‌های لیپوساکشن دارند.

تجربه و مهارت جراح

تجربه و مهارت جراح

در جراحی‌های زیبایی میزان تجربه و مهارت جراح بسیار مهم است. میزان تجربه و مهارت جراح باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود، پس اگر به دنبال بهترین نتایج هستید، باید یک جراح ماهر را انتخاب کنید و هزینه بیشتری را بپردازید.

خدمات بیمارستانی

خدمات بیمارستانی

این روش با استفاده از دقیق‌ترین و جدیدترین فناری‌ها انجام می‌شود. بنابراین، نگران نتیجه درمان نباشید، اما باید بدانید که انتخاب یک جراح ماهر کمی هزینه‌ها را بالا می‌برد. اگر جراح بیمارستان خودش را داشته باشد، می‌تواند خدمات بیشتری را به شما ارائه دهد؛ اما در این صورت نسبت به پزشکانی که در بیمارستان‌های دیگران کار می‌کنند، هزینه بیشتری را دریافت می‌کند.

مشکلات لیپوساکشن ارزان

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که لیپوساکشن یک جراحی است و نباید به دنبال کاهش هزینه‌های آن باشید.  برخلاف زمانی که به دنبال بهترین و کمترین قیمت برای یک ماشین لباسشویی هستید، نباید در این موارد به دنبال کاهش هزینه باشید؛ چون ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

لیپوساکشن یک محصول نیست که بتوانید آن را بخرید بلکه باید در ازای تخصص پزشک، خدمات بیمارستانی و… هزینه بپردازید.  در واقع در این موارد، نتیجه نهایی با میزان هزینه مرتبط است و اگر بخواهید در هزینه‌های صرفه جویی کنید ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید، چون در این صورت احتمالا جراح مهارت یا تجربه کافی را نداشته است.

خطرات لیپوساکشن​​ در صورتی که جراح شما باتجربه نباشد یا اتاق عمل پیشرفته نباشد، بیشتر است. اگر در هزینه‌های عمل لیپوساکشن صرفه‌جویی کنید، ممکن است بعدا به جراحی اصلاحی برای از بین بردن جای زخم‌ها نیاز پیدا کنید.  به طور کلی باید بدانید که صرفه جویی در هزینه‌های روش‌های جراحی ممکن است در دراز مدت هزینه‌های بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا