فراتر از خبر

جذاب ترین مینی سریال های خارجی

سریال هایی که قسمت های کمی دارند اما در عین حال ماجرای جذابی دارند، مینی سریال گفته می شود و تماشای آنها برای افرادی که وقت و حوصله ی زیاد برای دیدن سریال های طولانی ندارند مناسب میباشد. در قرن بیست و یکم مینی سریال ها از محبوبیت زیادی برخوردار شدند و همین امر باعث شد تا فیلمسازان به ساخت این نوع مینی سریال ها روی آورند. در ادامه این مطلب جذاب ترین مینی سریال های خارجی را با شما به اشتراک می گذاریم.

معرفی مینی سریال های جذاب خارجی

در این مطلب تعدادی از بهترین مینی سریال های خارجی را معرفی مینماییم:

  • دفاع از جیکوب / Defending Jacob
  • سریال قاتلین باغچه / Landscapers
  • سریال مرد شاه بلوطی / The Chestnut Man
  • سریال ۱۱.۲۲.۶۳

سریال دفاع از جیکوب / Defending Jacob

تعداد قسمت: ۸

اندی باربر دادستانی قابل احترام است که همراه همسر و پسرش زندگی آرامی در ایالت ماساچوست دارد. جسد پسر نوجوانی در پارکی نزدیک مدرسه پیدا می‌شود که با گذشت زمان، پیچیدگی آن برای اندی و خانواده‌اش بیشتر می‌شود. سریال از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب می‌کند زیرا باعث می‌شود با پرسش‌های زیادی روبرو شود. درامی خوش ساخت و سرگرم‌کننده که بازی درخشان کریس ایوانز از نکات قوت سریال است.

سریال قاتلین باغچه / Landscapers

تعداد قسمت: ۴
این مینی سریال که اقتباسی از جنایات واقعی به شمار می‌آید، داستان زوجی به نام‌های کریس و سوزان ادواردز را روایت می‌کند که یک زندگی عادی در میان‌سالی دارند. اما کشف دو جسد در باغچه آن‌ها، اتفاقات تازه‌ای را رقم می‌زند و پلیس تلاش می‌کند تا به راز آن‌ها پی ببرد.

سریال مرد شاه بلوطی / The Chestnut Man

تعداد قسمت: ۶
سریالی در ژانر جنایی – معمایی که محصول کشور دانمارک است و بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. داستان یک قاتل سریالی که زنان را به عنوان طعمه خود انتخاب می‌کند و پلیس به کمک دو کارآگاه در تلاش است تا جلوی این قتل‌ها را بگیرد. یک تریلر جنایی جذاب با پیچش‌های داستانی فراوان که تماشای آن می‌تواند برای طرفداران این ژانر بسیار جذاب و دیدنی باشد.

سریال بیگانه / The Outsider

تعداد قسمت: ۱۰
این سریال که اقتباسی از رمانی اثر استیون کینگ است، با تحقیقات عادی درباره یک پرونده قتل شروع می‌شود اما به مرور اوضاع تغییر می‌کند و با پیچیده شدن معمای قتل، شخصی به نام هالی گیبنی پرونده را به دست می‌گیرد. ریتم تند سریال مخاطب را از همان ابتدا با خود همراه می‌کند.

سریال ۱۱.۲۲.۶۳

تعداد قسمت: ۸
11.22.63سریالی علمی تخیلی و عاشقانه است که به مفهوم سفر در زمان می‌پردازد. داستان یک معلم دبیرستان که وقتی راهی برای سفر در زمان پیدا می‌کند، تصمیم می‌گیرد جلوی قتل جان اف کندی را بگیرد. از نکات قابل‌توجه سریال می‌توان به حضور جیمز فرانکو و سارا گیدون در نقش‌های اصلی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا