اخبار بورس

پالایشی ها بورس را سبز پوش کردند

بازار سهام یکشنبه را مثبت آغاز کرد. شاخص کل در ابتدای بازار امروز در کانال یک میلیون و ۳۳۷ واحد قرار دارد.

پالایشی ها بورس را سبز پوش کردند

به گزارش بورس فردا و به نقل از  تجارت‌نیوز، بازار سهام یکشنبه را مثبت آغاز کرد. شاخص کل در ابتدای بازار امروز با بیش از ۲۲۰۰ واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۳۷ واحد قرار دارد. شاخص هم‌وزن اما با ۰٫۰۴ درصد افت همچنان منفی است.

شبندر با بیش از ۸۰۰ واحد، فولاد با ۷۰۰ واحد، شپنا با ۲۴۰ و شستا  با ۲۱۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل بازار را تا به این لحظه دارند. علاوه بر این شبندر، برکت و شستا پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار در آغاز امروز هستند.

همچنین گروه نفتی، شیمیایی و خودرو برترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز هستند. بیشترین ارزش معامله برای پالایش، شبندر و دارا یکم ثبت شده و بیشترین حجم معاملات را تا این لحظه شبندر، پترول و خگستر داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز تحت تاثیر رشد بورس امروز مثبت شده است. شاخص کل فرابورس با ۱۴ واحد رشد در کانال ۱۹ هزار و ۱۴۹ واحد قرار گرفته است. دماوند، آریا و توسن بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل فرابورس را در آغاز بازار امروز را داشتند.

بازار سهام روز گذشته را نیز مثبت آغاز کرده بود اما پذیره‌نویسی اتکا تهران که در حجم بالایی نیز صورت گرفت در ادامه باعث ریزش بازار شد. با توجه پیش‌بینی اکثر کارشناسان از بازار این هفته به نظر می‌رسد اگر شوکی منفی به بورس وارد نشود، شاخص کل امروز پس از چندین روز افت متوالی با شیب ملایم مثبت به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا