فراتر از خبر

صحبت های شنیدنی فرزاد جمشیدی، مجری سابق صدا و سیما

در این گزارش به موضوع علت ممنوع التصویر شدن مجری برنامه سحری ماه رمضان در تلویزیون چیست؟ پرداخته شده است و در ویدئویی صحبت های شنیدنی فرزاد حمشیدی، مجری سابق صدا و سیما را می شنویم.

فرزاد جمشیدی که سال های سال برنامه های ویژه ماه رمضان را اجرا می کرد به دلیل پرونده قضایی کنار گذاشته شد و در پی این رخداد شایعه ممنوع التصویر شدنش در بین کاربران قوت گرفت. اما طبق اظهارات جدیدش ممنوع التصویر نشده بود و به دلیل سوء تفاهم که بعدها برطرف شد و همچنین ناجوان مردانه کنار گذاشته شد.

بخشی از گفتگوی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون با مجید بهره مند در پارسینه را در ویدئو زیر ببینید که می گوید:ممنوع التصویر نیستم و ناجوانمردانه کنار گذاشته شدم.

با این حال همه را حلال می کنم.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی زادهٔ خرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران مجری تلویزیونی اهل ایران است.

او اجرای برنامه‌های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه یک تلویزیون صدا و سیما ایران بر عهده داشته‌است. همچنین ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان صدا و سیما را هم عهده‌دار بوده‌است.

او در سال ۱۳۸۶ هجری خورشیدی به مدت سه ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.

فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با نام «یاد خدا» در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ و شعرخوانی درخصوص قضات، با شکایت از طرف مدعی العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه وی در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد. در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن شاکی از شکایت خود، مختومه اعلام شده‌است. وی پروندهٔ دیگری با طرف شاکی خصوصی داشت و با این پرونده مرتبط نبود که پس از رسیدگی رسمی در دی ۹۱، شاکی نیز در تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت او اعلام کرد.

وی که از مجریان فعال برنامه‌هایی ماه رمضان نیز بود بیست روز قبل از ماه رمضان، در ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد.

با این وجود با گذشت پیش از یک سال، تصویری از او در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، از شبکه یک سیما، پخش شد که در حال اجرای مراسمی در اصفهان بود.

جمشیدی سرانجام پس از ۵ سال ممنوع التصویری با اجرای برنامه‌ای از نمایشگاه کتاب ۱۳۹۷ تهران در مصلی به تلویزیون بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا