فراتر از خبر

نسرین مقانلو با یک بوسه سوپرایز شد!!/ویدیو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۳۴۷ متولد شد او کار خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و با بازی در سریال مسافری از هند بود که توانست به شهرت برسد. به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر گردیده که در آن هنگامی که خانم نسرین مقانلو به همراه سارا خوئینی ها،داریوش فرضیایی و مهدی ماهانی در یک مراسم سینمایی حضور دارند خانم سارا خوئینی ها به یک باره خانم نسرین مقانلو را با یک بوسه متعجب می سازند. در ادامه خبر کامل بوسه سارا خوئینی ها به نسرین مقانلو را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

بوسه ی یهویی سارا خوئینی ها به نسرین مقانلو/ ویدیو

نسرین مقانلو بازیگر جذاب و محبوب ایرانی با تن صدایی جذاب و متفاوت می باشد که سال هاست در سینما و بیشتر تلویزیون ایفای نقش کرده است، به خصوص در دهه هشتاد. وی هنرمندیست که سالها خارج زندگی کرده و میکنه اما چندان حاشیه خاصی نداره و خط قرمزها رو خوب میشناسه به طوری که تا به حال خبری هم از کشف حجابش به گوش نخورده!

نسرین مقانلو از دسته خانومای بازیگری می باشد که با وجود اینکه سن و سال کمی ندارد اما همچنان سرزنده و قرتی طور است و فعالیت بسیار زیادی هم در فضای مجازی دارد و البته خیلی هم علاقه مند به باز گذاشتن موها زیر شال و روسری دارد!

اما از این ها که بگذریم به تازگی ویدیویی از نسرین مقانلو و سارا خوئینی ها  منتشر شد که در یکی از مراسمات سینمایی همراه با داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ و مهدی ماهانی بازیگر ایرانی حضور دارند در حال عکاسی می باشند که به یکباره سارا خوئینی ها نسرین خانوم رو ماااچ میکنه و همین سوژه ای دست عکاسان و کاربران میشه! البته که این حرکت از قصد بود چرا که دقیقا مقابل دوربین ها انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا