فراتر از خبر

لحظه دیدار عاشقانه ناصرالدین شاه و جیران!

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در سال ۱۴۰۰ در ژانر تاریخی و عاشقانه ساخته و منتشر شد. این سریال نمایش خانگی، صبح جمعه هر هفته در فیلیمو منتشر می شود. این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران را به تصویر می کشد. در قسمت پنج این سریال سکانسی از اولین دیدار شاه و جیران در کاخ پخش شد که بسیار زیبا بود. در ادامه می توانید این سکانس جذاب را مشاهده نمایید.

چشم های گریان جیران در دیدار با شاه

درباره سریال “جیران”

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد.

این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه خانم تجریشی که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و باقی قسمت‌ها هر هفته پخش خواهند شد. پخش این مجموعه از شهریور ۱۴۰۰ چند بار به تعویق افتاده بود.

بازیگران سریال جیران

گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا