اخبار عرضه اولیه

زمان عرضه اولیه پیزد اعلام شد (لاستیک یزد)

عرضه اولیه پیزد سهام لاستیک یزد ، افسانه اروجی معاون بازار فرابورس: “موارد درخواستی از سوی فرابورس و سازمان ناشران برای عرضه اولیه سهام پگاه گیلان انجام و اطلاعات روی کدال هم کامل شده است. بنابراین، از میان دو شرکت پگاه گیلان و لاستیک یزد، غگیلا در اولویت قرار دارد و آخر هفته عرضه می‌شود. برای لاستیک یزد که یکی از موارد درخواستی فرابورس انجام شده است، منتظر دریافت نامه مکتوب از سوی این شرکت هستیم و پس از دریافت نامه مکتوب، آگهی عرضه اولیه سهام پیزد نیز برای چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت منتشر خواهد شد.”

کاربران گرامی به استحضار می رسانیم چهارشنبه به تاریخ ۹۹/۰۲/۳۱ عرضه ی اولیه ی سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد(سهامی عام) در نماد “پیزد” در بازه ی زمانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، انجام می پذیرد. لازم به ذکر است با توجه به اطلاعیه ی شرکت محترم فرابورس، حداکثر سهام قابل خرید برای هر کد معاملاتی ۵۰ سهم و دامنه ی قیمت مشخص شده از ۴۰۱۰۰تا ۴۰۳۵۳ ریال می باشد

اما معاون بازار فرابورس چند روز قبل از تاریخ ذکر شده اعلام کرد: مهلت درج نماد تا عرضه اولیه سهام شرکت صنایع لاستیک یزد تا ۲۶ فروردین بوده است، به دلیل به پایان رسیدن این مهلت، پیزد مجددا باید در هیات پذیرش فرابورس مهلت دو ماهه برای عرضه اولیه بگیرد، در نتیجه عرضه اولیه این سهم که قرار بود در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت انجام شود، فعلا منتفی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا