اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

زمان افزایش حقوق ها اعلام شد

محسن زنگنه در آخرین خبرها اعلام کرد افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان از نیمه دوم امسال اعمال میشود که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق کارمندان دولت از نیمه دوم سال 

در هفته گذشته در صحن علنی مجلس دو فوریت ” لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ” بررسی و در نهایت تصویب گردید.

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: این متناسب سازی در این هفته در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می گیرد و به دنبال آن افزایش حقوق ها به صورت پلکانی انجام میشود.

محسن زنگنه نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص زمان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان گفت: به پیشنهاد دولت و به تصویب مجلس این افزایش حقوق از نیمه دوم امسال اعمال میشود.

وی در ادامه افزود: از ابتدای مهرماه امسال، حقوق تمامی کارکنان دولتی که مشمول قانون خدمات کشوری و لشکری هستند در حقوق پایه حدود ۳۰۰۰ امتیاز که معادل بیش از یک میلیون تومان است اعمال خواهد شد.

بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی در خصوص میزان افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان اظهار کرد: حداقل افزایش حقوق کارمندان به طور میانگین یک میلیون تومان می باشد اما با توجه به پیشنهاد نمایندگان مجلس ممکن است این افزایش حقوق به دو نیم میلیون تومان هم برسد.

حسن لطفی نماینده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حقوق و مزایای افراد تحت پوشش کمیته امداد باید حداقل ۵۰ درصد افزایش داشته باشد و این موضوع در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا