فراتر از خبر

از کجا مواد اولیه شیمیایی بخریم | بهترین راه خرید و فروش مواد شیمیایی در تهران و اصفهان

مواد اولیه یکی از بخش‌های مهم و اساسی در تولید هر محصول و کالایی است. بدون تردید استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب می‌تواند در تاثیر بسیاری در کیفیت محصول نهایی داشته باشد؛ از این رو دغدغه‌ی بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران این است که مواد اولیه‌ی با کیفیت را تهیه کنند و در فرآیند تولید به کار گیرند. در حوزه‌ی خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی ، شرکت‌های بسیاری فعالیت می‌کنند که تولیدکنندگان مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی می‌تواند از طریق این شرکت‌های مواد اولیه‌ی مورد نیاز خود را تهیه کنند. در این مقاله تصمیم داریم شما را با بازار مواد شیمیایی ایران و شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند آشنا کنیم. با ما در سایت پیشگامان شیمی وارد کننده مواد اولیه شیمیایی همراه باشید.

 

اهمیت خرید مواد اولیه شیمیایی مرغوب

مواد شیمیایی صنعتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت هر کشوری است. مواد اولیه در فرآیند تولید نقش بسیار مهمی دارند و کیفیت محصول نهایی به آن‌ها وابسته است. تهیه مواد اولیه مرغوب دغدغه اغلب تولیدکنندکان و صنعتگران است. از آنجا که از مواد اولیه شیمیایی در صنایع حساسی مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد پس باید صاحبان این صنایع مواد اولیه‌ی با کیفیتی را مورد استفاده قرار دهند تا محصول نهایی خوبی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

پیشنهاد میکنیم  مقاله  راهنمای خرید و فروش مواد شیمیایی در تهران و اصفهان را مطالعه کنید

بازار مواد شیمیایی ایران کجاست

بازار مواد شیمیایی در ایران یکی از بازارهای مهم در هر کشوری است. این بازار در ایران تنوع و گستردگی زیادی دارد. در ایران در سال‌های اخیر واحدهای پتروشیمی و پالایشگاه‌هایی احداث شده‌اند که توانسته بسیاری از نیازهای بازار را تامین کنند. علاوه بر تامین برخی از نیازها از طریق واحدهای پتروشیمی، شرکت‌‌های بسیاری وجود دارند که از طریق واردات مواد اولیه‌ی شیمیایی نیاز بازار ایران را تامین می‌کنند.

بورس فروش مواد شیمیایی در تهران

بورس فروش مواد شیمیایی در تهران فروشندگان و شرکت‌های متعددی در زمینه‌ی خرید و فروش مواد شیمیایی فعالیت می‌کنند؛ از این رو شاید نتوان پاسخ دقیقی برای این سوال پیدا کرد. برخی از مراکز فروش مواد شیمیایی در خیابان ناصر خسرو فعالیت دارند، که اغلب فروشنده‌های آن افرادی هستند که تخصصی در فروش این مواد ندارند. شما می‌توانید با جستجو کردن در فضای مجازی شرکت‌هایی را پیدا کنید که افراد متخصصی در زمینه‌ی خرید این مواد شما را راهنمایی کنند.. یکی از این شرکت‌ها، شرکت پیشگامان شیمی است که دفتر آن در تهران در ستارخان – بلوار شادمان – کوچه 2 – پلاک 5 واقع شده است.

بورس فروش مواد شیمیایی در اصفهان

استان‌ اصفهان یکی از استان‌های صنعتی ایران به شمار می‌رود که همواره جزو تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مواد اولیه در سراسر ایران است. در این استان شرکت‌های زیادی در حوزه‌ی خرید و فروش مواد اولیه‌ی شیمیایی فعالیت می‌کنند. مواد شیمیایی اصفهان مسجد سید یکی از مناطق شهر اصفهان است که بسیاری از شرکت‌های فروش مواد شیمیایی در آن حضور دارند. شرکت‌هایی که در این منطقه واقع شده‌اند محصولاتی مانند انواع اسیدها، انواع اکسیدها، انواع سولفات‌ها، انواع سود و کلرها را عرضه‌ می‌کنند و شما باید با توجه به اینکه چه موادی را نیاز دارید می‌توانید به سراغ شرکتی بروید که مواد مورد نیاز شما را عرضه کند.

معرفی شرکت پیشگامان شیمی فروشنده مواد شیمیایی

شرکت پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی خرید و فروش مواد شیمیایی است. این شرکت با بیش از 20 سال سابقه‌ی کاری درخشان، توانسته جزو قدیمی‌ترین و برترین تامین‌کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی باشد. این شرکت محصولات مختلفی نظیر اسید استئاریک، دی کلسیم فسفات، تارتاریک اسید، دی استات سدیم، اینوزیتول، ساکارز، سیلیکون در اکساید، پارافین مایع، آلژینات سدیم، پروپیونات سدیم، گوارگام، مانیتول و بسیاری محصولات دیگر در این حوزه را از طریق شرکای تجاری خود در ایران و برخی شرکت‌ها معتبر جهان تهیه و در بازار ایران عرضه می‌کند.

شرکت پیشگامان شیمی در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است که شرکای تجاری معتبری از کشورهایی مانند چین، آلمان، ترکیه و هند داشته باشد و در آینده‌ای نزدیک با شرکت‌هایی از کشورهای مالزی، کره‌جنوبی، ایتالیا و فرانسه همکاری خواهند داشت.

این شرکت توانسته با مشتریان بزرگی مانند داروسازی فارابی، شرکت صنایع شیر ایران و گروه پگاه، فرآورده‌های لبنی کاله، باراکا، چی‌توز، گروه صنعتی مزمز، نوشین، شیرین نوین، هلدینگ میهن، دومینو، زمزم لذیذ، کارخانجات تبرک، گروه رامک، شرکت مینو و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر همکاری داشته و شرکت پیشگامان شیمی مفتخر است که توانسته رضایت این مشتریان را جلب کند.

شرکت پیشگامان شیمی همواره رضایت مشتریان را در اولویت کاری خود قرار داده است. این شرکت سعی کرده تا از طریق شیوه‌های مختلف ارتباطی امکان خرید و فروش مواد شیمیایی را برای مشتریان خود فراهم کند. مشتریان عزیز می‌توانند از طریق وب سایت و تماس با پشتیبانی شرکت نسبت به ثبت سفارش و خرید محصولات این شرکت اقدام کنند.

آدرس وب سایت : irchem.ir

شماره‌های تماس : 02154032317 ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

ایمیل رسمی شرکت : info@irchem.ir

مراجعه حضوری : برای مراجعه حضوری می‌توانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا زمان مناسبی برای مراجعه تعیین شود.

معرفی شرکت مبتکران

شرکت مبتکران یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1370 آغار نموده و در طول سال‌های فعالیتش سعی داشته تا رضایت مشتریان را جلب نماید. این شرکت در زمینه خرید و فروش محصولات مختلفی مانند پلی الکترولیت‌‌ها، فلوکولانت، اسید استیک، استات سدیم، نیتریت سدیم، تری سدیم فسفات، هیدرولیت سدیم، اسید فسفریک، سدیم هگزا متا فسفات و … فعال است. از آنجا که جلب رضایت مشتریان برای این شرکت مهم است سعی شده تا راه‌های ارتباطی مختلفی برای خرید و فروش محصولات در نظر گرفته شود. به این منظور می‌توانید از طریق سایت و یا تماس با پشتیبانی این کار را انجام دهید.

معرفی شرکت نیکو

شرکت نیکو یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی خرید و فروش مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. این شرکت یک شرکت تازه تاسیس است که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده است. این شرکت سعی ‌می‌کند تا با حفظ اعتماد مشتری در این بازار پر تلاطم، محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت توانسته در مدت فعالیت خود از وزارت غذا و دارو برای محصولات غذایی و دارویی تاییدیه دریافت کند. این شرکت به مشتریان خود تضمین می‌دهد که تحویل کالا پس از پرداخت وجه، در تهران به مدت 1 ساعت و برای شهرستان‌ها 1 روز انجام خواهد شد.

جمع‌بندی درباره خرید مواد شیمیایی از پیپشگامان شیمی

یکی از نگرانی‌های بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی این است که مواد اولیه‌ی مرغوب را تهیه کنند. بدون شک یکی از دلایل تولید محصول با کیفیت، استفاده از مواد اولیه‌ مرغوب است؛ شرکت پیشگامان شیمی با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه‌ی خرید و فروش محصولات شیمیایی و همکاری با شرکای تجاری معتبر داخلی و خارجی، توانسته محصولات با کیفیت را تهیه و در بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید با تهیه‌ی محصولات مورد نیاز خود، از کیفیت اجناس اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا