اخبار بورس

پیش بینی بورس فردا ۱۲ دی ۱۴۰۰

بازار بورس امروز هم منفی بود اما بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند فردا ۱۲ دی ۱۴۰۰وضعیت بورس به نسبت امروز بهتر خواهد شد.

پیش بینی بورس فردا ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، بازار سهام در اولین روز معاملاتی هفته به روند منفی خود ادامه داد. کارشناسان به نیمه دوم بازار فردا امیدوارند و معتقدند با توجه به روند معاملات در گروه‌های بزرگ امکان رشد شاخص کل وجود دارد.
ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در این خصوص گفت: فردا طبق معمول یکشنبه‌ها بازار منفی است. با توجه به نوع معاملات گروه پالایشی و خودرو جای افت زیادی نیست و نمادهای این‌چنینی زیاد صف فروش نمی‌شوند.
وی ادامه داد: به نظرم نمادهای پالایشی فردا می‌توانند از منفی به مثبت تغییر کنند و در مثبت کردن شاخص کل نیز موثر خواهند بود. احتمالا شاخص در انتهای بازار فردا مثبت می‌شود. البته بازار فردا پر عرضه و پر تنش از نظر خرید و فروش است ولی حجم معاملات در همین محدوده باقی می‌ماند. باید توجه داشت تا زمانی که حجم معاملات رشد نکند روند رکودی تکرار می‌شود.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام نیز گفت: متاسفانه امروز شاخص وضعیت خوبی نداشت و علی‌رغم پیش‌بینی‌ها گروه خودرو با فشار فروش زیادی رو به رو بود. گروه‌های مستعد رشد امروز قند و شکر، حمل و نقل و زراعی بودند که علی‌رغم کوچک یا متوسط بودن تقاضای زیادی داشتند.
این کارشناس اظهار کرد: با توجه به روالی که امروز شاخص کل داشت در نیمه اول بازار فردا روال منفی خواهیم داشت. از نیمه دوم بازار فردا احتمال برگشت بازار وجود دارد اما لازمه این برگشت این است که گروه‌های بزرگی مثل خودرو و پالایش تغییرات عمده‌ای در بازار ایجاد کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا