آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری سیماب گون

شرکت کارگزاری سیماب گون

شرکت کارگزاری سیماب گون یکی از 108 شرکت کارگزاری پذیرفته شده و فعال در بازار بورس می باشد. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرفی کارگزاری سیماب گون به ارائه اطلاعات تماس و شعب شرکت کارگزار سیماب گون نیز بپردازیم. اما قبل از معرفی کارگزاری سیماب گون لازم است تا مقدمه کوتاهی ارائه دهیم، تا شما عزیزان بدانید دلیل معرفی شرکت های کارگزاری دقیقا چیست؟ در ادامه با ما در بورس فردا همراه باشید.

لازم است بدانید که کلیه امور معاملاتی و فعالیت های خرید و فروش در بازار بورس از طریق بنگاه های معاملاتی یا همان کارگزاری ها انجام می شود. به عبارت دیگر کارگزاری نهادی است که یک بستر مناسب برای ارتباط میان سرمایه گذار و شرکت فعال در بورس مهیا می کند. در واقع کارگزاری ها به عنوان واسطه میان سهام داران و شرکت های ارائه دهنده اوراق بهادار عمل می کنند. کلیه اشخاص حقیقی تنها از طریق و به واسطه کارگزاری ها می توانند معاملات خود را انجام دهند. در تعریف کارگزاری ناظر باید اشاره کنیم که روند انجام معاملات در بورس ایران، در کذشته تفاوت هایی با زمان حال داشت. برای مثال در گذشته خرید و فروش سهام در انواع کارگزاری ها امکان پذیر بود. به عبارت دیگر افراد در گذشته می توانستند سهام مورد نظر خود را در کارگزاری های مختلف به فروش برسانند.

پیشنهاد می شود: شرکت های کارگزاری فعال در بورس

طبق این تعاریف انجام هیچ گونه معامله در بازار بورس بدون داشتن کارگزاری امکان پذیر نمی باشد. همچنین از اولین شروط اساسی ورود به بازار بورس و سرمایه گذاری در آن ثبت نام در یک شرکت کارگزاری می باشد. بنابراین اگر شما قصد ورود به بازار سرمایه و بورس را دارید، بهتر است در این مقاله با معرفی کارگزاری سیماب گون با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر کارگزاری ها سایر مقالات ما را مطالعه بفرمایید.

معرفی کارگزاری سیماب گون

همانطور که گفتیم در این مقاله به معرفی کارگزاری سیماب گون می پردازیم. لازم است بدانید که شرکت کارگزاری سیماب گون یکی از 108 شرکت مجاز و فعال در بازار بورس می باشد که خدمات کارگزاری ارائه می دهد. شرکت کارگزاری سیماب گون به صورت سهامی خاص در تاریخ 15/11/1378 تحت شماره 159194 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. مرکز اصلی شرکت در تهران خیابان آپادانا – جنب شهرداری – پلاک 35- طبقه 4 می باشد. همچنین در خصوص معرفی کارگزاری سیماب گون لازم است اشاره کنیم که آخرین سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت مبلغ 105.000.000.000 ریال منقسم به 105.000.000 سهم با نام 1،000 ریالی می باشد.

شرکت پس از انجام مراحل ثبت و تاسیس، از اردیبهشت ماه 1379 فعالیت خرید و فروش و معاملات در بورس اوراق بهادار تهران را شروع نموده است. در شهریور سال 1382 و همزمان با تاسیس و راه اندازی بورس فلزات به عنوان عضو مؤسس بورس، مجوز معاملات را دریافت نموده و به خرید و فروش فلزات از جمله محصولات شرکت های ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه، ملی مس ایران، آلومینیم ایران … پرداخته است. به گونه ای که در سال های اخیر شرکت به کسب رتبه های اول تا سوم در خرید محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان نائل گردیده است.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری راهبرد سرمایه گذاری ایران سهام

لازم است اشاره کنیم که با تغییر سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، به موجب قانون بازار سرمایه مصوب 1384 و تشکیل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و انفکاک و استقلال شرکت های بورس اوراق بهادار تهران و شرکت بورس کالای ایران، شرکت فعالیت های خود را در قالب تشکیلات جدید آغاز و از بهمن ماه 1386 با شروع معاملات محصولات پتروشیمی و پس از آن محصولات شیمیایی در بورس کالا، به انجام معاملات مربوطه روی آورده است. همچنین از دیگر نکات مهم در خصوص معرفی کارگزاری سیماب گون این است که هم زمان با آغاز معاملات آتی در بورس کالای ایران (ابتدای تیر ماه 1387)، شرکت به خرید و فروش اوراق آتی شمش یک اونسی طلا پرداخته و اخیرا به معاملات آتی سکه طلا نیز مبادرت می ورزد. با اخذ مجوز فعالیت در خرداد ماه 1369، شرکت در حال حاضر در بازار otc نیز فعال گردیده است.

خدمات شرکت کارگزار سیماب گون

مهم ترین فعالیت های شرکت مطابق اساسنامه به شرح زیر است:

  • خدمات کارگزاری، کارگزار / معامله گری و بازارگردانی
  • خدمات مالی و مشاوره ای در زمینه اوراق بهادار و کالا
  • سرمایه گذاری و مدیریت ریسک
  • معامله محصولات فلزی در بورس کالای ایران
  • معاملات اوراق بهادار در شرکت بورس اوراق بهادار تهران
  • معامله محصولات و فراورده های نفت و پتروشیمی در بورس کالای ایران
  • معاملات اوراق بهادار در شرکت فرابورس ایران
  • معامله گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران
  • معاملات محصولات فلزی
  • معاملات محصولات سیمان
  • معاملات سپرده کالایی
  • معاملات سلف موازی
  • مشاور پذیرش
  • معاملات برخط
  • مرکز تماس
  • و غیره.

شعب شرکت کارگزاری سیماب گون

در قسمت های قبلی این مقاله به معرفی کارگزاری سیماب گون و شرح خدمات ارائه شده توسط این شرکت پرداختیم. اما قطعا یکی از دغدغه های اصلی شما این است که بدانید شرکت کارگزار سیماب گون در چه شهر ها و استان هایی شعبه و دفتر نمایندگی دارد؟ در جدول زیر لیست تمامی شعب شرکت کارگزاری سیماب گون ارائه شده است.

ردیف حوزه فعالیت نوع استــان شهــر کد پستی آدرس شرکت کارگزاری سیماب گون شمـاره تمـاس مسئول
۱ بورس اوراق شعبه تهران تهران ۱۹۹۸۸۹۶۵۵۱ سعادت آباد- بلوار قیصر امین پور-نبش خیابان سیزدهم غربی-شرکت بورس اوراق بهادار تهران ۸۸۱۷۳۵۷۴ داود میرزایی
۲ بورس اوراق تالار اختصاصی تهران تهران ۱۵۵۷۶۱۷۶۵۸ خیابان خرمشهر-آپادانا- جنب شهرداری-پ۳۵-ط۴ ۸۸۱۷۳۵۷۱ شهلا معمارزاده
۳ بورس اوراق اتاق معاملات تهران تهران ۱۵۵۷۶۱۷۶۵۴ خیابان خرمشهر آپادانا- جنب شهرداری- پلاک۳۵ -طبقه۵ ۶۶۷۰۱۴۱۱ ابراهیم صفت جو
۴ بورس اوراق شعبه مازندران سلمانشهر ۴۶۷۱۷۱۷۵۴۹ مازندران، سلمان شهر، خیابان امام خمینی، مجتمع تجاری پروژه قو الماس خاورمیانه، طبقه همکف، واحد ۴۰ ۰۱۱۵۴۶۳۳۲۶۷ مژگان ساحلی بلالمی
۵ بورس کالا دفتر مرکزی تهران
تهران
تهران خیابان سهروردی شمالی- خیابان خرمشهر- پلاک۳۵ طبقه۴ کد پستی۱۵۵۷۶۱۷۶۵۸ ۸۸۱۷۳۵۷۱
۶ فرابورس شعبه (ایستگاه) در تالار منطقه ای تهران تهران ۱۹۹۸۸۹۶۶۱۳ سعادت آباد، بلوار شهرداری، بورس منطقه ای تهران ۶۶۷۳۲۰۲۴ مبینا مطیع الحق
۷ فرابورس دفتر مرکزی تهران تهران ۱۵۵۷۶۱۷۶۵۴ خیابان خرمشهر (آپادانا) جنب شهرداری پلاک ۳۵ طبقه ۵ ۸۸۱۷۳۵۷۸ مبینا مطیع الحق

سخن آخر

در این مقاله به معرفی کارگزاری سیماب گون ، شرح خدمات و لیست شعب این شرکت پرداختیم. اگر شما قصد ورود به بازار بورس و شروع فعالیت در آن را دارید، بد نیست تا ابتدا اطلاعات در خصوص این شرکت و سایر شرکت های کارگزاری کسب کرده و با داشتن علم و دانش کافی یک شرکت را انتخاب کنید. از این که تا پایان مقاله معرفی کارگزاری سیماب گون با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که ای مقاله برای شما مفید بوده باشد. لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شرکت اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا