آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند

مقدمه

امروزه با توجه به مزیت هایی که بازار بورس نسبت به سایر روش ‌های سرمایه‌ گذاری دارد افراد زیادی تمایل دارند تا سرمایه خود را در این بازار متمرکز کنند . اما همانطور که احتمالاً می دانید یکی از اولین قدم های ورود به بازار بورس و سرمایه ثبت نام در یک کارگزاری و دریافت کد بورسی می باشد . بدون داشتن کد بورسی و احراز هویت شدن در یک شرکت کارگزار امکان هیچگونه معامله و خرید و فروش در بازار برای افراد وجود ندارد. بنابراین هر فرد می بایست حداقل یک شرکت را برای خود انتخاب کند . اما نکته اساسی اینجا است که شاید انتخاب یک شرکت از میان ۱۰۸ شرکت ثبت شده در بازار بورس کاری دشوار به نظر برسد . در این مقاله با معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند با ما همراه باشید.

ما در وب سایت بورس فردا سعی داریم تا با زبانی ساده به معرفی تمامی شرکت‌ های کارگزاری و فعال در بورس بپردازیم. شاید تا به حال مرجع کامل و جامعی که بتوان با استفاده از آن شرکت ‌های کارگزاری را شناسایی کرد وجود نداشت. اما امیدواریم که با مطالعه مقالات معرفی شرکت های کارگزار به زبان ساده بتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات کارگزاری متناسب با نیاز های خود را پیدا کرده و به شعبه شرکت در شهر خود مراجعه کنید . این مقاله به معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند پرداخته و در آخر نیز به منظور سهولت ارتباط شما عزیزان با شرکت مربوطه آدرس و شماره تلفن تمامی شعب و نمایندگی های آن نیز ارائه داده است.

پیشنهاد می شود: لیست تمام شرکت های فعال در بورس

شرکت کارگزاری چیست؟

اجازه دهید قبل از از معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند خیلی کوتاه در خصوص الزام ثبت نام در کارگزاری ها صحبت کنیم . در این خصوص باید اشاره کنیم که شرکت‌ های کارگزاری یک رابطه دو جانبه میان افراد سرمایه گذار و افراد سرمایه پذیر در بازار و بورس برقرار می کنند . در صورتی که شرکت کارگزار و واسطه ای در این میان وجود نداشته باشد طبیعتاً هرج و مرج های زیادی در بازار بورس اتفاق می افتد . هیچ نهاد ناظر و شرکت وابسته بر فعالیت های افراد سرمایه ‌گذار و سرمایه پذیر نظارت نداشته و قطعا مشکلات جانبی زیادی به وجود خواهد آمد.

اما با روی کار آمدن شرکت‌ های کارگزاری به عنوان شرکت ‌های واسطه و ناظر کلیه امور معاملاتی نظیر خرید و فروش بورس و اوراق بهادار زیر نظر این شرکت ها انجام می شود . از طرف دیگر نظم و انضباط ویژه‌ ای در بازار برقرار شده و شرایط برای همه افراد به صورت یکسان و عادلانه است . لذا شما نیز اگر قصد ورود به بازار بورس و سرمایه گذاری در آن را دارید باید قبل از هر چیزی به دنبال یک شرکت کارگزاری مناسب برای خود باشید . اما اگر اطلاعات کافی در خصوص شرکت ‌های کارگزاری ندارید می توانید سری مقالات آموزشی و معرفی شرکت های کارگزاری را در بورس فردا مطالعه کنید. با کسب اطلاعات کافی و آشنایی با تمام شرکت ‌ها می‌ توانید یکی را به دلخواه انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید.

پیشنهاد بعدی: معرفی کارگزاری آریا نوین

معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند

در ابتدای معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند باید اشاره کنیم که این شرکت تحت عنوان کارگزاری الوند نیز شناخته می شود. این شرکت یکی از 108 شرکت کارگزار رسمی بورس می باشد که به صورت سهامی خاص و در سال 1373 با نام کارگزاری بدره سهام در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. گفته می شود سرمایه اولیه این شرکت صد میلیون ریال بوده و شرکت طی چند مرحله سرمایه خود را به 25 میلیارد ریال افزایش داده است.

شرکت کارگزاری الوند ، کارگزاری رسمی بورس اوراق بهادار و فرابورس در اواخر سال 1389 با تغییر مدیریت نام شرکت را از بدره سهام به ارزش آفرین الوند تغییر داده است. شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود بوده و در این راه ضمن تحقیقات کیفی و کمی بازار از دانش و تجربه ی متخصصین بهره می برد. حفظ منافع سرمایه گذاران و ایجاد اعتماد بین مشتریان در یک محیط حرفه ای و خلاق به وسیله ی توسعه ی دانش مالی و تکنولوژی به عنوان خط مشی شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند معرفی شده است تا بتواند برای مشتریان و ذینفعان ارزش آفرین باشد.
لازم به ذکر است که این کارگزاری هم زمان با توسعه ی خدمات، کیفیت خدمات را نیز با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO 90001 ارتقا داده و در حال پیاده سازی سایر استاندارد ها و مدل های تعاملی می باشد. در خصوص خدمات ارائه شده در شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
خدمات شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند
  • خرید و فروش و معاملات اوراق بهادار
  • ارائه خدمات سبدگردانی و مدیریت پرتفوی
  • حفظ مالکیت دارایی برای سرمایه گذار
  • پذیرش در بورس کالا و اخذ کد بورسی و معاملات کالا
  • ارائه تحلیل های داخلی و جهانی
  • ارائه مشاوره در خصوص تعیین قیمت خرید محصولات
  • خدمات مشاوره و آموزش نحوه خرید در بورس کالا
  • نمايندگی ناشر براي ثبت اوراق بهادار و دريافت مجوز عرضه
  • بازار يابی برای فروش اوراق بهادار در بازار بورس
  • مشاوره و انجام كليه امور اجرايی برای پذيرش اوراق بهادار
  • مشاوره و امور اجرایی برای پذیرش كالا در بورس
  • مشاوره عرضه و پذیرش کالا در بازار های خارج از بورس به نمايندگي از ناشر يا عرضه كننده كالا ها
  • و غیره.

لازم به ذکر است که کلیه فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط این شرک تحت نظارت مستقیم سازمان بورس و اوراق بهادار و با داشتن مجوز و تایدیه رسمی فعالیت می باشد. همچنین شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند برخی از موارد را در برنامه ها و اهداف آتی شرکت قرار داده است. برای مثال:

  • فعالیت در عرصه سبد گردانی اختصاصی اوراق بهادار
  • توسعه فعالیت در رینگ معاملات کشاورزی در بورس کالای ایران
  • تجهیز واحدهای اوراق بهادار و کالایی شرکت به سامانه call center
  • و غیره.

شعب شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند

در مقاله معرفی کارگزاری ارزش آفرین الوند به معرفی این شرکت و شرح خدمات آن پرداختیم . اما قطعا یکی از نکات مد نظر شما عزیزان آدرس شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر ایران می باشد. به همین دلیل در ادامه به معرفی و ذکر آدرس شعب شرکت کارگزاری ارزش آفرین الوند می پردازیم. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

               ردیف

شعبه کارگزاری الوند ادرس کارگزاری ارزش آفرین الوند

                        تلفن تماس

۱

دفتر مرکزی تهران – شهرک غرب – میدان صنعت – بلوار فرحزادی -بلوار دریا – جنب بانک  سپه – پلاک ۲۶۰ – طبقه ۳ ۰۲۱۸۸۵۶۳۹۸۴

۰۲۱۸۸۵۶۳۸۹۶

۲ دفتر گل آذین شهرک غرب – بلوار پاک نژاد – بالاتر از بلوار دریا – نبش کوچه گل آذین – پلاک ۳۰ – طبقه ۲ مالی

۰۲۱۸۸۵۶۴۹۷۳

۰۲۱۸۸۶۹۶۰۸۹

۳

دفتر آرژانتین میدان آرژانتین – خیابان عماد مغنیه – (بهاران) – خیابان ۲۳ – پلاک ۱ واحد ۱۷ ۰۲۱۸۸۷۱۱۰۸۳
4 تالار کرج کرج – خیابان ۷ تیر – بلوار دانش آموز – تالار بورس و اوراق بهادار کرج

۰۲۶۳۲۷۳۷۹۲۳

۰۲۶۳۲۷۳۷۹۴۰

5

دفتر کرج کرج – خیابان طالقانی جنوبی – جنب پارکینگ شهرداری – ساختمان آرین – طبقه ۵ – واحد ۴ ۰۲۶۳۲۴۰۱۳۳۴

۰۲۶۳۲۴۰۱۳۵۲

۰۲۶۳۲۴۰۱۳۵۵

6 تالار اختصاصی پل مدیریت چمران – پل مدیریت – بعد از علامه – نرسیده به داروخانه ستاره – پلاک ۲۷ – طبقه ۳ شمالی

۰۲۱۸۸۶۹۳۴۲۰

7

دفتر قزوین قزوین – خیابان نوروزیان – حکمت ۲۵ – شماره ۱۲ – طبقه ۳
8 دفتر مشهد دفتر مشهدمشهد – چهار راه فرامرز عباسی – پاساژ یاس – طبقه دوم – واحد ۲۰۵

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری اردیبهشت ایرانیان

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    من میخوام برم کارگزاری ارزش آفرین الوند . به نظرتون شرکت خوبیه؟ از لحاظ کیفیت مشتری مداری این شرکت چه طور هست و آیا زود کار را میندازن؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای آشنایی بیشتر می تونید به وبسایت شرکت کارگزاری ارزش آفرین برید و در صورت تمایل برای رفع ابهام در خصوص برخی سوالات احتمالی با شعب شرکت تماس حاصل کنید.

  2. سلام.
    من به آدرس شعبه مشهد کارگزاری الوند رفتم ولی با کلی گشتن و اذیت شدن پیدا نکردم. با تماس به تهران شماره تلفن و آدرس درست شعبه مشهد دادن وقتی به شعبه مراجعه کردم به من گفتن خیلی ها به آدرس اشتباه مراجعه میکنن و همه از سایت شما که سئو بالایی داره آدرس استخراج میکنن. لطفا برای رفا حال دنبال کنندگان سایتتون آدرس اصلاح کنید.
    آدرسی که تهران به من داد: مشهد سه راه راهنمایی، راهنمایی 1 پلاک 9 طبقه اول. تلفن:05138419477 و 05138418451

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا