آموزش بورسسبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری آپادانا

مقدمه

ثبت نام در کارگزاری اولین قدم برای شروع فعالیت و ورود به بازار بورس می باشد. در واقع بدون ثبت نام در کارگزاری هیچ فردی قادر به انجام معاملات در بازار نخواهد بود. هر فرد سرمایه گذار می بایست از میان ۱۰۸ کارگزاری فعال در بورس یکی را به دلخواه انتخاب کرده و در آن ثبت نام کند. اما طبیعتاً بدون داشتن دانش و اطلاعات انتخاب کارگزاری کار دشواری خواهد بود. به همین علت تصمیم گرفتیم تا در مقالات آموزشی به معرفی کارگزاری ها بپردازیم. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص معرفی کارگزاری آپادانا و شعب کارگزاری آپادانا با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شد سرمایه گذاران می توانند از میان ۱۰۸ شرکت کارگزار یکی را به دلخواه انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند. اما چگونه می توان در خصوص فعالیت ‌ها و خدمات یک شرکت کارگزاری اطلاعات مفیدی به دست آورد؟. به عبارت دیگر شناخت خدمات شرکت های کارگزاری در انتخاب آنها موثر خواهد بود. بنابراین توجه شما را به مقاله معرفی کارگزاری آپادانا جلب می کنیم. اما قبل از شروع بحث در خصوص کارگزار آپادانا و معرفی آن لازم است تا مقدمه ای در خصوص کارگزاری برای کسانی که با کارگزاری در بورس آشنایی ندارند صحبت کنیم.

کارگزاری چیست؟

در بازار بورس دو دسته از افراد فعالیت دارند. دسته اول افراد سرمایه پذیر یا همان شرکت ها و نماد های فعال در بورس هستند که افراد دیگر می‌ توانند سهام آنها را خریداری کرده و با دیگر سهام داران معامله کنند. دسته دوم نیز سرمایه ‌گذارانی هستند که سرمایه خود را وارد بازار بورس کرده و متعاقباً سود و بازدهی معاملات خود را به دست می آورند. اما روند خرید و فروش سهام در بازار بورس تفاوت هایی با بازار های دیگر دارد. در این بازار افراد نمی توانند به صورت مستقیم به مکان خاصی مراجعه کرده و با شخص منتشر کننده سهام ملاقات کرده و سهام را خریداری کنند.

در این میان شرکتی واسطه به نام کارگزاری وارد عمل می ‌شود که در واقع بستری مناسب برای انجام معاملات در بازار بورس را فراهم می ‌کند. کارگزاری یا کارگزاری ناظر به عنوان یک واسطه میان شرکت‌ ها و افراد سرمایه گذار عمل می ‌کند. به همین ترتیب کارگزاری ها امکاناتی یکسان برای همه افراد فراهم می کنند تا همه بتوانند در بستری مناسب و عادلانه به خرید و فروش سهام بپردازند. حالا با مفهوم کلی کارگزاری آشنا شده اید اجازه دهید به بحث اصلی خودمان یعنی معرفی کارگزاری آپادانا بپردازیم.

پیشنهاد می شود: لیست تمام کارگزاری های رسمی بورس

معرفی کارگزاری آپادانا

در خصوص معرفی کارگزاری آپادانا باید اشاره کنیم که این شرکت با اخذ مجوز های لازم و تایدیه از سازمان بورس و ارواق بهادار به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه بورس شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در سال 1384 و به شماره ثبت 7936 به صورت سهامی خاص تاسیس و شروع به فعالیت کرده است. شرح خدمات این کارگزاری عبارت است از:

  • معاملات اوراق بهادار در بورس تهران
  • معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران
  • معاملات محصولات فلزی در بورس کالای ایران
  • معاملات محصولات کشاورزی در بورس کالا
  • معاملات فرآورده های نفت و پتروشیمی در بورس کالای ایران
  • معاملات سیمان در بورس کالای ایران
  • معاملات نفت در بورس انرژی
  • معاملات برق در بورس انرژی
  • معاملات آتی کالا در بورس کالا
  • معاملات سلف موازی استاندارد
  • معاملات گواهی سپرده کالایی
  • معاملات برخط اوراق بهادار
  • معاملات برخط کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا.
معرفی کارگزاری آپادانا

لازم به ذکر است که این کارگزاری در تمامی زمینه های گفته شده در بالا داراز مجوز و تایدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد. برای شروع ثبت نام در این کارگزاری می توانید اینجا کلیک کنید. تا به اینجای کار به معرفی کارگزاری آپادانا پرداختیم. حالا لازم است تا با شعب کارگزاری آپادانا در سراسر ایران نیز آشنا شوید. در جول زیر لیست کاملی از کلیه شعب این کارگزاری به همراه آدرس و شماره های تماس آن فراهم شده است.

هدف این کارگزاری ارتقای سطح کیفیت و خدمات ارائه شده به مشتریان می باشد. این شرکت توانسته است با سطح کیفیت خدمات خود با توجه به استاندارد بین الملی ایزو 2009 و توسعه فرهنگ کیفیت در سازمان و مشارکت کلیه پرسنل در استقرار نظام مدیریت کیفیت به اهداف زیر دست پیدا کرده و یا آن ها را در الویت قرار دهد:

  •  افزایش سطح توانمندی منابع انسانی  از طریق آموزش ‌های لازم و ایجاد انگیزه برای جلب رضایت مشتریان
  • رعایت کلیه قوانین، آئین نامه‌ ها و استاندارد های سازمان ‌های ناظر از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار
  • ارائه خدمات مناسب به مشتریان در زمینه خرید و فروش اوراق بهادار و کالا
  • بهبود مستمر سیستم ‌ها و فرایند ها و ارتقای بهره‌ وری شرکت با محوریت فناوری اطلاعات
  • انجام به موقع درخواست ‌های مشتریان و ارائه صحیح و شفاف اطلاعات و غیره.

معرفی شعب کارگزاری آپادانا

دفاتر

آدرس

تلفن ثابت

فکس

دفتر مرکزی

تهران ، خیابان وزراء (خالد اسلامبولی) ، خیابان ۲۵، پلاک ۸ ، طبقه دوم

۸۸۷۱۴۸۲۱

۸۸۷۱۵۰۶۳

۸۸۷۱۵۰۶۴

۸۸۷۱۴۹۷۲

۸۶۰۴۶۷۷۸

۸۶۰۴۶۸۳۲

۸۶۰۴۶۸۲۱

۸۶۰۴۶۸۰۶

۸۸۷۱۴۸۲۱

۸۸۷۱۵۰۶۳

۸۸۷۱۵۰۶۴

۸۸۷۱۴۹۷۲

۸۶۰۴۶۷۷۸

۸۶۰۴۶۸۳۲

۸۶۰۴۶۸۲۱

۸۶۰۴۶۸۰۶

تالار حافظ

تهران ، خیابان حافظ ، شرکت بورس اوراق بهادار

۶۶۷۳۱۵۱۲

۶۶۷۳۱۵۱۳

۶۶۷۳۱۵۱۲

قزوین – دفتر

قزوین ، خیابان ملاصدرا ، کوچه گوهر ۶۲ ، پلاک ۴۸ ، طبقه اول

۰۲۸۳۳۶۷۴۹۱۴

۰۲۸۳۳۶۷۴۹۱۴

یزد – تالار

یزد ، بلوار جمهوری ، ساختمان بورس

۰۳۵۱۵۲۶۳۵۴۲

۰۳۵۱۵۲۶۳۵۴۲

کرج – تالار

کرج ، هفت تیر ، بورس منطقه ای کرج

۰۲۶۳۲۷۷۰۲۰۸

۰۲۶۳۲۷۷۰۲۰۸

همدان – دفتر

همدان ، خیابان میرزاده عشقی، بورس منطقه ای همدان

۰۸۱۳۸۲۸۳۵۰۱

۰۸۱۳۸۲۸۳۵۰۱

اصفهان

چهار باغ بالا ، خیابان نظر ، ساختمان بورس و اواق بهادار اصفهان

۰۳۱۳۶۶۷۲۷۱۴

۰۳۱۳۶۶۷۲۷۱۴

کیش

کیش ، میدان امیر کبیر ، ساختمان بورس و اوراق بهادار کیش

۰۷۶۴۴۴۲۲۷۸۰

۰۷۶۴۴۴۲۲۷۸۰

از این که تا انتهای مقاله معرفی کارگزاری آپادانا همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم. امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید. همچنین مطالعه مقاله زیر می تواند برای شما مفید باشد.

معرفی کارگزاری مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا