سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی کارگزاری فیروزه آسیا

شرکت کارگزاری فیروزه آسیا

شرکت کارگزار فیروزه آسیا یکی از شرکت های کارگزاری فعال در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران می باشد. اگر شما قصد ورود به بازار بورس را دارید ولی نمی دانید کدام شرکت برای شما مناسب تر است ما پیشنهاد می کنیم تا با معرفی کارگزاری فیروزه آسیا در ادامه با ما همراه باشید. همچنین قابل ذکر است که در ادامه لیست تمامی شعب و دفاتر نمایندگی شرکت کارگزار فیروزه آسیا نیز ارائه شده است.

همچنین اگر قصد دارید تا در خصوص سایر شرکت های کارگزاری نیز اطلاعاتی به دست بیاورید، پیشنهاد می کنیم سری به سایر مقالات ما در بورس فردا بزنید. شرکت های کارگزاری در واقع پل واسطه ای میان افراد سرمایه گذار در بازار بورس میان مردم و سرمایه گذاران می باشند. بدون ثبت نام و احراز هویت در یک کارگزاری امکان معامله و فعالیت در بازار بورس برای افراد میسر نخواهد بود.

بنابراین یکی از اولین کارهایی که می بایست انجام دهید، این است که در یک شرکت کارگزاری احراز هویت شوید. اما با وجود 108 شرکت کارگزاری فعال شاید پیدا کردن مناسب ترین شرکت کارگزاری برای شما کار دشواری باشد. به همین دلیل است که لازم است تا قبل از انتخاب اطلاعاتی در خصوص شرکت ها کسب کنید. برای مثال لازم است بدانید که شرکت مربوطه در شهر محل زندگی شما شعبه و نمایندگی دارد یا خیر. ما در بورس فردا یک مرجع کامل از تمامی شرکت های کارگزاری برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. این مقاله به معرفی کارگزاری فیروزه آسیا می پردازد. می توانید اطلاعات مفیدی در این مقاله در خصوص کارگزاری فوق به دست بیاورید.

پیشنهاد می شود: معرفی کارگزاری مبین سرمایه

معرفی کارگزاری فیروزه آسیا

شرکت کارگزاری فیروزه آسیا که فعالیت خود را در تاریخ 1374/08/24 با شماره ثبت 117677 و با نام پیشین معین سهم آغاز نموده با بیش از 16 سال سابقه در بازار سرمایه یکی از پر سابقه ترین شرکت های کارگزاری در ایران محسوب می گردد. شرکت کارگزار فیروزه آسیا در اسفند 1389 توسط شرکت سرمایه گذاری فیروزه و بیمه آسیا خریداری شد که این آغاز دوره جدید حیات شرکت می باشد. در شهریور سال 1390 به نام شرکت کارگزاری فیروزه آسیا تغییر نام داد.

در خصوص معرفی کارگزاری فیروزه آسیا همچنین لازم به ذکر است که سهامداران جدید کارگزاری افزایش سهم بازار و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را از اولویت های اصلی شرکت قرار داده اند. این شرکت در آبان ماه 1390 موفق به کسب گواهی نامه های بین المللی EFQM و Six Sigma در دامنه کاربرد “ارائه خدمات واسطه گری مالی” شد. سرمایه ثبت شده فعلی شرکت 31 میلیارد  ريال می باشد.

شرکت کارگزاری فیروزه آسیا با داشتن مجوز های مربوطه از شرکت بورس و اوراق بهادار تهران خدمات متنوعی به مشتریان خود در بازار بورس ارائه می دهد. از میان این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات شرکت کارگزار فیروزه آسیا

  • ارائه دهنده یکی از پیشرفته ترین سامانه های معاملات بر خط در بورس اوراق بهادار
  • معاملات اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس
  • ارائه خدمات ویژه تحلیلی به مشتریان
  • معاملات مشتقه مبتنی بر اوراق بهادار
  • معاملات مشتقه مبتنی بر کالا
  • معاملات اوراق تامین مالی
  •  ثبت سفارش الکترونیکی
  • مشاور پذیرش
  • مرکز تماس
  • و غیره.

شرکت کارگزاری فیروزه آسیا در صورت کسب مجوز های مربوطه خدمات معاملات اوراق پذیرفته شده در فرابورس، سبد گردانی، معاملات آتی سهام و سکه و مشاوره عرضه و پذیرش اوراق بهادار در بورس و فرابورس را به مشتریان خود ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شعب شرکت کارگزاری فیروزه آسیا

در این مقاله به معرفی کارگزاری فیروزه آسیا پرداختیم. در خصوص شعب این شرکت نیز باید اشاره کنیم که این شرکت شعب و دفاتر نمایندگی زیادی در سطح کشور دارد. سعی کردیم در این مقاله ضمن معرفی کارگزاری فیروزه آسیا ، لیست کاملی نیز از شعب این شرکت برای شما عزیزان آماده کنیم. در جدول زیر لیست کامل شعب شرکت کارگزار فیروزه آسیا ارائه شده است. از این که تا پایان مقاله معرفی کارگزاری فیروزه آسیا با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

ردیف حوزه فعالیت شهــر کد پستی آدرس شمـاره تمـاس مسئول
۱ بورس اوراق تهران ۱۹۹۸۸۹۶۵۵۱ سعادت آباد- بلوار قیصر امین پور-نبش خیابان سیزدهم غربی-شرکت بورس اوراق بهادار تهران ۰۲۱۸۸۱۰۶۱۰۶ آرزو زمانی
۲ بورس اوراق اصفهان ۸۱۵۳۹۸۳۹۷۱ اصفهان-خ نظر شرقی- ساختمان ملیکا-پ ۱۵۰-ط۵-واحد۲۰ ۰۳۱-۳۶۲۹۵۹۶۹ حسنعلی کریمی
۳ بورس اوراق رشت ۴۱۵۳۶۵۵۷۳۵ رشت-خ معلم- کوچه بهارانه- ساختمان ملک – ط ۴ -واحد ۹ ۰۱۳-۳۳۲۵۴۶۰۱ رحمان حسین پور دیزگاه
۴ بورس اوراق تهران ۱۵۸۶۷۶۶۷۶۱ تهران- خ قائم مقام-کوچه حسنی-پ۱۱-طبقه ۵-واحد شمالی و جنوبی واحد ۹و۱۰ ۰۲۱-۸۸۱۰۶۱۰۶ آرزو زمانی
۵ فرابورس تهران ۱۵۸۶۷۶۶۷۶۱ خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزا حسنی، پلاک ۱۱، طبقه ۵ ۸۸۱۰۶۱۰۶ احسان غفور
۶ فرابورس رشت ۴۱۵۳۶۵۵۷۳۵ رشت، خیابان سعدی، خ معلم، نبش کوچه بهاران، ساختمان ملک، طبقه ۴ واحد ۹ ۰۱۳۱۲۲۵۴۶۰۱ اسماعیل چاوشی اصل
۷ فرابورس تهران ۱۹۹۸۸۹۶۶۱۳ سعادت آباد، بلوار شهرداری، بورس منطقه ای تهران ۶۶۷۰۱۲۹۳ احسان غفور
۸ فرابورس اصفهان ۸۱۶۳۸۹۳۱۱۳ اصفهان، خ نظر شرقی، ساختمان ملیکا، پلاک ۱۵۰، طبقه ۵، واحد ۲۰ ۰۳۱-۳۶۲۹۵۹۶۹ مجتبی کریمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا