اخبار بورس

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز شنبه 22 خرداد 1400

امروز شنبه 22 خرداد 1400 بازار سرمایه با افت 6 هزار و 973 واحدی همراه شد. طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای «شتران»، «کگل» و «سپ» بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «فارس»، «شستا» و «وبملت» بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل داشتند.

مطالب مرتبط:

خلاصه عملکرد بازار بورس امروز شنبه 22 خرداد 1400

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با شش هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۱ درصد منفی را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۶۱ درصد افت در محدوده ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در پایان بازار امروز به سه هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه
بازار نقدی بورس در یک نگاه

امروز نمادهای «شتران»، «کگل» و «سپ» با تاثیر مثبت و نمادهای «فارس»، «شستا» و «وبملت» با تاثیر منفی در شاخص کل به کار خود پایان دادند. در پایان بازار امروز بیشترین تراکنش هم برای «غکورش»، «ولکار» و «خودرو» به ثبت رسید.

نمادهای موثر بر روند شاخص کل 22 خرداد 1400
نمادهای موثر بر روند شاخص کل 22 خرداد 1400

بیشترین حجم معاملات هم برای «خپارس» با ۵۴۰٫۳ میلیون سهم، «خساپا» با ۴۲۶٫۶ میلیون سهم،«خودرو»با ۴۲۰ میلیون سهم،«خگستر» ۳۶۸٫۴ میلیون سهم و «کرمان» با ۱۸۰٫۸ میلیون سهم بود و برترین گروه‌های صنعتی هم خودرو، فلزات اساسی و بانکی‌ها بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا