اطلاعیه ها

آخرین خبرها از وضعیت زائرین اربعین

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده از ستاد مرکزی اربعین در حال حاضر بسیاری از زائرین به دلیل نبود اتوبوس برای بازگشت مجبور به حضور بیشتر در کربلا شده اند. در ادامه میتوانید جزئیات کامل وضعیت زائرین اربعین را بخوانید:

رکورد خروج زائران اربعین از مرز شکست

بر اساس آمار موجود تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از کشورمان به زیارت اربعین مشرف شده اند به گونه‌ای که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته رکورد تردد از مرز خسروی شکست  و بیش از ۴۰ هزار زائر در روز گذشته از این مرز خارج شدند.

وی در ادامه گفت در روز گذشته نیز ۵۷۹۷ نفر از این مرز وارد کشور شدند.

افزایش قیمت بلیط های اتوبوس

بر اساس اظهارات افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی قیمت بلیط اتوبوس های ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره از سمت تهران به مرز خسروی به ترتیب ۲۹۶ هزار تومان، ۲۵۶ هزار و ۱۷۲ هزار تومان تصویب گردید.

با این وجود شاهد افزایش بی سر و صدای قیمت بلیط های اتوبوس برای ایام اربعین بودیم به گونه‌ای که قیمت بلیط اتوبوس های ۲۵ نفره برای مسیر تهران خسروی به ۴۳۷ هزار تومان افزایش پیدا کرد .

در حال حاضر با توجه به افزایش جمعیت در کربلا، بسیاری از موکب های اربعین در زمینه اسکان با مشکلاتی روبرو شده اند.

همچنین بسیاری از زائران اربعین به دلیل نبود اتوبوس به تعداد لازم برای برگشت دچار مشکل شده اند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت تا کنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از زائران دچار گرمازدگی شده اند. به همین منظور از زائران درخواست داریم برای جلوگیری از گرمازدگی شب ها حرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا