فراتر از خبر

آتش سوزی در حرم مطهر امام رضا(ع)

در شب گذشته یکی از خودروهای کفش روی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به دلیل نقص ایجاد شده در باتری آن دچار آتش سوزی می گردد این حادثه که در رواق حضرت زهرا رخ داد در کمترین زمان ممکن کنترل و مدیریت گردید.هم اکنون وضعیت رواق حضرت زهرا به حالت عادی برگشته است و هیچ گونه نگرانی برای حضور زائران در این روابط وجود ندارد در ادامه خبر کامل آتش سوزی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

شرایط عادی حرم مطهر رضوی پس از آتش‌سوزی

به گزارش بورس فردا به نقل از ایسنا :مدیر عالی حرم مطهر رضوی از مهار آتش‌سوزی در رواق حضرت زهرا(س) و بازگشت شرایط به روال عادی خبر داد. مصطفی فیضی با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار کرد: متاسفانه امشب یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ورودی رواق حضرت زهرا(س) رخ داد که خوشبختانه در کمترین زمان حادثه کنترل و مدیریت شد. وی افزود: با بروز این حادثه بلافاصله نیروهای اطفای حریق حرم مطهر وارد عمل شدند و آتش مهار و شرایط کنترل شد. در این حادثه هیچ آسیبی متوجه زائران گرامی نشده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی مدیر عالی حرم مطهر رضوی با تشکر از آتش‌نشانی و یگان امداد و نجات حرم مطهر تصریح کرد: با توجه به انجام اقدامات لازم و تامین شرایط ایمنی خوشبختانه هم‌اکنون هیچگونه نگرانی برای حضور زائران در صحن‌ها و رواق‌های مجاور وجود ندارد. شرایط صحن آزادی به روال عادی بازگشته و صحن آزادی نیز به روی زائران باز خواهد شد.

گزارش‌های اولیه حاکی است یکی از خودروهای کفشوی حرم مطهر در محل خود پارک بوده که باطری این خودرو به دلیل نقص ایجاد شده، جرقه می‌زند. در فاصله اندکی از این خودرو نیز چند بنر و مقداری مواد اشتعال‌زا مستقر بود که آن نیز دچار حریق می‌شود و به تبع آن چند تخته فرش نیز آتش می‌گیرد اما خوشبختانه در همان دقایق اولیه همه فرش‌های دیگر جمع‌آوری می‌شود و این حریق به‌ طور کامل مهار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا