آموزش بورسموفقیت

با 20 میلیون کجا سرمایه گذاری کنم؟!

ما مجموعه ی بورس فردا قصد داریم تا دوستان عزیزی را که میخواهند آینده ی درخشانی را برای خود رقم بزنند و از کوچکترین فرصتها به نفع خود استفاده کنند راهنمایی کنیم تا سهم کوچکی از موفقیت شما را دارا باشیم. پس با ما همراه باشید تا بهترین ایده ها و پیشنهادات خود برای سرمایه گذاری با 20 میلیون تومان را یه شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که “همه ی شغلهای پیشنهادی در بندهای بعدی نیازمند مطالعه و دانش می باشد تا بهترین سرمایه گذاری را با 20 میلیون تومان و متناسب با شرایط هرشخص ایجادکرد و به نحو احسن از آن بهره برداری نمود.

 

با 20 میلیون چه کارهایی میتوان کرد؟

با توجه به تورم روزافزون در کشورمان و کاهش ارزش پول شاید 20 میلیون تومان برای راه اندازی یک کسب و کار و یا سرمایه گذاری مبلغ ناچیزی باشد اما ناامید نشوید کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با میلیون تومان انجام دهید تا سرمایه تان را حفظ کرده و ان را افزایش دهید. در ادامه چند ایده راه اندازی کسب و کار با 20 میلیون تقدیمتان می شود.

با ۱۰ میلیون چه کاری راه بندازم؟!

 

پرورش ماهی های زینتی

با 20 میلیون تومان هم میشود کاری کرد؟ کاری زیبا و آرامش بخش، پرورش ماهی های زینتی

پرورش ماهی های زینتی یک کسب و کار مناسب در کنار یک آرامش منحر به فرد است.یک کارجوی پر تلاش میتواند با سرمایه ی 20 میلیون تومان یک آکواریوم با تجهیزات جانبی تهیه کند و در آن ماهی های زینتی پرورش داده و پس از گذراندن دوره ی خاص خود آنها را در معرض فروش گذاشته و به سود دلخواه خود برسد،بخصوص در شراط کنونی که مشکلات زیادی در زندگی ها وجود دارد و داشتن یک آکواریوم در منزل میتواند آرامش لازمه را به وجود آورد و از میزان تنش ها و استرس ها بکاهد.

 

فروش اینترنتی لباس

شغل مناسب با 20 میلیون؟فروش اینترنتی لباس

برای فروش اینترنتی لباس نیازی به داشتن مغازه نیست که مغازه ها از اجاره های بالایی برخوردار هستند و سرمایه ی نسبتا بالایی برای باز کردن مغازه لازم می باشد،اما با در دست داشتن 20 میلیون تومان پول میتوان لباس ها را از مغازه های بزرگ و عمده فروش خریداری کرد و به صورت اینترنتی آنها را فروخت.این روزها اکثریت مردم خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند که فروش اینترنتی در صورت داشتن اجناس مرغوب و با کیفیت میتواند گزینه ی خوبی برای یک شغل مناسب با سرمایه ی اولیه ی نه چندان زیاد باشد.

با ۵۰۰ میلیون تومان پول چیکار میشه کرد؟

 

خرید و فروش محصولات کشاورزی

امروزه افراد زیادی به دلیل به دست آوردن سود بالایی از دامداری به این شغل روی آورده اند که این شغل هم نیازمندی های خود را دارا است.علوفه برای شعل دامداری یک نیاز مبرم میباشد که هر فرد دامدار باید برای دام های خود به فکر آذوقه باشد.بدین ترتیب شما میتوانید با داشتن 20 میلیون سرمایه محصولات کشاورزی مورد نیاز دامداران را درفصل برداشت محصولات خریداری کنید و در فصلی که دامداران نیاز به این محصولات دارند آنها را فروخته و سود خوبی به دست آورید.

 

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری خوب با 20 میلیون تومان ؟ خرید و فروش بورس

بورس یکی از راه های سرمایه گذاری شناخته شده در کل جهان است که افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود های قابل توجه ای کسب کرده اند.ی کی از شگفتی هایی که بازار بورس دارد این است که با سرمایه ی اندک هم میتوان وارد این بازار شد. این حرفه همانند دیگر حرفه ها نیازمند آموزش و مهارت های خاص خود می باشد همچنین در این بازار باید صبر و تحمل زیادی داشت زیرا بازار بسیار پر ریسکی است و بدون آموزشهای لازم و تجربه های کافی احتمال از بین رفتن سرمایه وجود دارد بنابراین شما باداشتن 20 میلیون و دیدن آموزشهای لازم  میتوانید در یک بازه ی زمانی سود قابل توجه ای به دست آورید.

روش های سرمایه گذاری در بورس ایران

 

پرورش بوقلمون

پرورش بوقلمون تنها با 20 میلیون تومان

پرورش بوقلمون برای طرفداران دام و طیور فرصت شغلی خوبی میباشد.باداشتن یک فضای کوچک میتوانید این کار را شروع کنید.درابتدای این کار باید با نژادهای بوقلمون ها و بیماری های طیور اشنا باشید و برنامه ی واکسیناسیون آنها را بدانید.در بدوی کار باید هدف خود را مشخص کنید که میخواهید جوجه ی بوقلمون بخرید و پرورش دهید یا اینکه بوقلمون مولد جهت گرفتن تخم نطفه دار آن تهیه کنید.قبل از این کار باید بازار کار خوبی برای فروش بوقلمون ها پیدا کنید که کار ساده ای میباشد.

 

دیگر مشاغل پیشنهادی جهت راه اندازی کسب و کار موفق با 20 میلیون تومان

  • خرید و فروش ارز دیجیتال
  • پرورش قارچ
  • گشودن یک دفتر خدماتی
  • پروش بلدرچین
  • دامپروری (گاو، گوسفند)
  • سپرده گذاری در بانک و دریافت وام
  • پرورش گل های زینتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا